![]() |
Denemarken en Ijsland leggen vaccinaties met AstraZeneca tijdelijk stil
Ik ga toch nog even nadenken of ik dat spuitje wel wil. 8O
Citaat:
|
Citaat:
Ze was in goede gezondheid maar 89jaar. Begin maar te zeggen dat je denkt dat het aan het vaccin zou liggen. |
Zuid afrika en oostenrijk ook.
Ik heb vandaag van mijn moeder gehoord dan 2 van haar 4 minderjarige stagaires die 2 weken geleden hun 2e spuit gekregen hebben, vandaag mochten teruggaan voor een bloedonderzoek. Vreemd, maar logisch als er werkelijk aanwijzingen zouden zijn dat het voor bloedklonters kan zorgen. |
Citaat:
Men kent nog niet alle bijwerkingen. Een deel van de bijwerkingen kan men pas te weten komen als men mensen vaccineerd die reeds andere onderliggende aandoeningen hebben waarvoor zijn medicatie nemen. Men heeft immers nog niet onderzocht welke reactie er plaats heeft bij gecombineerd gebruik. |
Citaat:
Die doen dat niet zomaar. |
Aan de andere kant, 22 meldingen op 3 miljoen, voor mij zou dat zelfs een normale overlijdenskans zijn he. Beter dan 1 op 100 000. Toch prima, nee ?
Als gans de planeet gevaccineerd zou zijn, zou dat niet meer dan 70 000 gevallen of zo betekenen. Daar kan je je toch moeilijk druk over maken. |
Citaat:
Net zoals men hysterisch doet over een paar coronadoden kan men net zo goed hysterisch doen over een paar vaccindoden. Eenmaal je in die emotionele "elke dode is er 1 teveel" waan zit is het moeilijk om er terug uit geraken. Maar met een beetje geluk heffen beide wanen elkaar op en begint men terug nuchter te denken. Vaccins voor de risicogroepen en geen vaccins voor al de rest. |
Citaat:
Laten overwaaien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://www.hln.be/buitenland/steeds...auze~ae67ebbf/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
US covid deaths 542,000 per jaar |
Citaat:
Als het zo blijft of maar lichtjes stijgt is dat geen probleem. Als. Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be