![]() |
Zijn er al opiniepeilingen maart 2021?
Vooral
Welke tendensen volgt u? Ik zelf volg graag de optelsom vbl plus N-VA Recente Vlaamse verkiezingen stonden die op amper 1.5%, van een meerderheid in het Vlaamse parlement Sinds de verkiezingen geven peilingen na peilingen een groeiende meerderheid de twee partijen samen En zo zou het kunnen zijn in 2024 dat de uitslag op federaal niveau geen belang meer heeft |
Citaat:
|
Welke tendensen? Allemaal he.
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom maart 2021 ? |
Citaat:
Voor mij is een woord een woord. Dus er moet niet verder over gezeverd worden. En anders verwacht ik de moed om verontschuldigingen te kunnen aanbieden. Maar politiekers en verontschuldigingen gaan nooit samen. Het zijn onkreukbaren die altijd gelijk hebben. Dus wie zich zal verontschuldigen zie ik niet gebeuren. En het kan mij trouwens niks schelen. Diplomatisch handelen kan alleen gebeuren tussen volwassen mensen. Juist daarom moei ik mij niet. Ik beschik niet over de vereiste capaciteiten om te oordelen. :-) |
De VLD betaalt de pers zwijggeld om de peilingen niet uit te brengen denk ik :lol::lol::lol::lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoeveel keer moet men eigenlijk iets herhalen vooraleer het duidelijk is ? |
Dit forum is een competitie aan het worden. Op hoeveel manieren kunnen we de utopie van de Forza Flandria herlanceren?
|
Citaat:
Doet met denken aan de getuigen van Jehovah. |
Citaat:
"Ik ben geen mens, maar een worm." |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar uw denkkader is beperkt door beperkte info en beperkte info zorgt voor beperkte besluitvorming laat mij uw denkkader aanpassen altijd productiever dan in discussie gaan met iemand zijn denkkader. Beter het denkkader uitbreiden 1/ stel u voor dat VBL+NVA 45 % behaald van de stemmen bij Vlaamse verkiezingen.Niet federale maar Vlaamse verkiezingen. U moet uw denkkader aanpassen dat dit mathematisch een meerderheid aan zetels oplevert in het Vlaamse parlement. 2/ Vlaamse onafhankelijkheid uitroepen heeft niets !!!!! te maken met federaal niveau 3/ Vlaamse onafhankelijk uitroepen kan in het Vlaamse senaat met een meerderheid aan senatoren . Lees : er is zelfs geen Vlaamse regering nodig met NVA en VBL 4/ laat ons even een scenario opzetten die mogelijk is in 2024 op basis van de huidige opiniepeilingen en tendens A/ In 2024 behalen NVA en VBL 45% van de stemmen bij Vlaamse verkiezingen. En dus mathematisch een meerderheid aan zetels in het senaat B/ op de avond van de verkiezingen roept VBL de NVA op om "nu en direct" de Vlaamse onafhankelijkheid uit te roepen C/ de NVA antwoord dat de Vlaamse verkiezingen een legislatuur verkiezing is tot 2029. En men " uiterlijk" op 11.07.2028 de onafhankelijkheid zal stemmen in het senaat D/ Meteen roept NVA in 2024 iedere Vlaamse partij en Federale partij op om op Vlaams niveau en federaal niveau deze beslissing ordentelijk te laten verlopen E/ mocht een federale regeringsvorming blijven maanden aanslepen en onderhandelingen met tussen Wallonie en Vlaanderen niets opleveren. Dan kan NVA en VBL zonder regering op Vlaamse niveau met gewone meerderheid aan zetels de onafhankelijkheid uitroepen . De NVA en VBL moeten zelfs geen regering vormen !!!!! F/ elke Vlaamse partij van Spa tot OVLD weet dat er 7 miljard transfer naar Wallonië dan in Vlaanderen blijft. Daar kan je mee toveren en scoren als Vlaamse regering de volgende verkiezing . Enorm belangrijk om dan aan de knoppen te zitten. Als Spa tot OVLD de NVA dwingt om met VBL een regering te vormen.Dan gaan deze de oogst binnenhalen met Vlaamse regering 2024-2029 G/ bovenstaande scenario zal de Spa / Cdv / OVLD activeren om een Vlaamse regering te vormen en op federaal niveau het proces naar Vlaamse onafhankelijkheid te begeleiden. Waarom ? eenmaal vlaanderen op eigen benen staat, verliest NVA en VBL een belangrijke magneet om stemmen te rapen. Want Vlaanderen is onafhankelijk en dus vele % aan stemmen liggen te rapen. En deze stemmen kan u het best oprapen door actief in de Vlaamse regering te zitten. Dus voor CDV SPA en OVLD een unieke kans. Wetende dat onherroepelijk op 11.07.2018 het Belgisch licht uitgaat. Dus , waarom zou NVA een Vlaamse regering vormen met VBL ? Strategie !!!!!!!!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Paars-groen + CDenV zijn nu volop bezig met hun omvolking. Maar ik weet niet hoeveel hoogopgeleide migranten er daar bij zijn. Ik kan niet voor hen spreken, maar ik vermoed dat zij op 'n dag gaan zeggen: Stop! In ieder geval zullen zij beslissen. Wat de toekomst ook zal brengen, het zal in hun handen liggen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be