![]() |
Jozef Lamberts keihard voor Somers, hij walgt van hem.
Hoog tijd dat iemand met aanzien die omhoog gevallen blaas en luis in de pels van de Vlaamse regering eens op zijn plek zet !
Citaat:
|
Een hoop van mijn familie heeft middeleeuws Vlaams bloed ,
ook een beetje Nederlands , Frans , Duits middeleeuwse roots en ik ben daar trots op !! :-) |
Kerel maakt zich belachelijk.
Een echte vlaams nationalist. |
Citaat:
Als Vlaams-Nationalist is hij indertijd begonnen ja. |
Jozef wie?
|
Citaat:
|
Verstand komt met de jaren ?
(En nu activeer ik JP...) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat een dedicated schelddraad dringend nodig is, dan blijft ‘binnenland’ gespaard van schelddraden. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dat zou wel een heel gemakkelijk manier zijn om te gaan schelden op om het even wie. Zo van: ik open een draad met een scheldpartij, maar het ben ikke niet die scheldt zenne. :| |
Somers, die pleit voor een inclusieve samenleving, maar zelf woont in een riante, maar vooral exclusief "witte" villawijk.
|
Citaat:
|
Het heeft een dictee geschreven. Dan zal hij wel gelijk hebben.
|
Citaat:
|
Jullie horen het nu eens van iemand anders dan de gemiddelde V-forummer ...
|
|
Citaat:
Het enige dat die reeds bewezen heeft is dat hij het "leuk vindt" Vlamingen voor de feiten te zetten. De multicul is een feit en de Vlamingen moeten er maar met leren leven. |
De draadstarter mag bij een citaat op zijn minst een link geven.
|
Citaat:
Citaat:
Trouwens wat is de jef zijn mening meer dan een persoonlijke oprisping van onblusbare verzuurdheid ? Gaan pronken dat men in tijden van Word met spellingscorrectie nog aan dicteetjes meedoet...dat getuigd van een heimwee mentaliteit typerend voor vooral zichzelf Vlaming vindende mensen. Ik vrees dat Vlaanderen het niet zal moeten hebben van zulke fossielen om een toekomst op te bouwen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be