![]() |
Vandaag op het nieuws:
1. Als autochtoon heb je het recht niet meer om beslissingen te nemen over uw eigen eigendommen;
2. U hebt het recht niet meer om uw inkomen geheim te houden 3. U hebt het recht niet meer om uw religieuse tekens te tonen. Waar zijn we toch bezig. Vind je niet dat vadertje staat een beetje te veel rechten naar zich toetrekt? Ik hoor de sossen en linksen al in koor roepen: als vlaanderen rechts zal je vrijheid verliezen. Maar het is juist omgekeerd. |
Big brother is here... and watching you .. 2004 ...
|
Who cares! Wat maakt het uit dat iemand weet wat ik verdien? Ik kan me trouwens niet inbeelden dat iemand me trouwens komt vragen, hey wat verdien jij?
Religieuze tekens, ik veronderstel toch in openbare instellingen hé. |
En als ik mijn huis niet aan een Chinees wil verhuren, is dat toch mijn zaak, nee ???
|
Citaat:
|
Citaat:
2.dopgeld wel maar wat ze in het zwart verdienen niet he! 3. Ik zie ze nog altijd met een baard rondlopen! |
Citaat:
Ik denk niet dat er veel Congolezen in België rondlopen die ginderachter nog één of meerdere huizen heeft, wel integendeel. En Congolezen met een baard zie je toch ook niet zo veel, dacht ik... Ik denk dat het juist één van de grote problemen is als het over 'vreemdelingen' gaat, dat het onbeschoft en/of dreigend gedrag van een bepaalde groep (voornamelijk van Marokkaanse afkomst) wordt geprojekteerd op de ganse allochtone gemeenschap. Ge moest eens weten wat voor een hekel zwarte Afrikanen en Oosteuropeanen aan Marokkanen hebben; iedereen (niet alleen autochtonen) heeft immers al snel door: 1.Dat de relschoppers en arrogante profiteurs vooral van Marokkaanse afkomst zijn; 2.Dat juist die groep kan rekenen op een voorkeursbehandeling door het politiek regime. |
Citaat:
Verschoning, dat was mijn wekelijkse dosis "lach de methodologie en argumentatie van een Blokker uit". Ik heb dat nodig, ziet u. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
In een identieke situatie, maar dan met een 4de generatie Belg , had ik misschien een klacht wegens vermeend racisme aan mijn been. |
Citaat:
Uiteindelijk toch iets gevonden, een kamer tegen 200+ Euro/maand, via een woningbureau (of hoe je het ook noemt) geleid door autochtonen (ja ja ik was verbaasd!). Tegelijk had een allochtoon ook positief geantwoord alleen moest hij een maand wachten alvorens in te trekken wegens werken, wat jammer genoeg niet kon. In het vervolg neem ik getuigen mee als ik rondbel en de weigeraars kunnen een klacht aan hun been krijgen! |
Of nog leuker...Ik bel ze daarna op en noem een Belgische naam, en vervolgens maak ik een afspraak. Als zij dan arriveren is er dan niemand, en dit doe ik keer op keer totdat ze paranoia worden en de échte huurders al niet meer vertrouwen. :-P :twisted:
|
Ah Najimmetje, als je onder valse naam een afspraak maakt heb je 2 mogelijkheden, of de mensen ontvangen je niet.Omdat ze een al een afspraak hebben met een potentieel huurder.Of als je probeerd daar dan een rechtzaak rond te maken, dan hang je zelf wegens bedriegelijke praktijken. Valse namen horen niet in onze maatschappij.
Dus, wees welkom... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be