bembem |
14 maart 2021 16:02 |
Help! Mijn muizen probleem blijft maar aanhouden!
Nu met de lente schoonmaak ontdek ik verdorie alweer 'resten' van hun aanwezigheid. #Lees: caca + pipi!!
Ik hoor ze ook -vooral 's nachts + vroege ochtend, lopen doorheen de vensterbank waar ze zich apparently verschanst hebben.
Muizenvallen, gif & lijmtraps blijken niet te helpen. Daar waar eerstgenoemde ih begin werkten, omzeilen ze hen nu succesvol (pffffffffft!) & ik hoor ze 's nachts op #food(????) knagen-knabbelen.
Nu ik heb gedacht aan een kat in huis nemen maar het idee van een kattebak -zelfs zo'n supermoderne automatische, neemt alle goesting af.
Wat rest er dan nog?
Ik weet dat ze in Thailand zo'n product hebben dat er rap korte metten mee maakt, de precieze benaming komt me niet direct to mind maar het is zeer effectief, doch ook giftig vr de mens dus to use with extreme caution (reden waarom het relatief moeilijk is er hier aan te geraken). *En ik heb ook niet echt zin om mezelf te vergiftigen.*
#Nu ik denk dat een slang('etje) in huis halen misschien nog de beste oplossing is. Die laat ik dan 's nachts vrij terwijl ik me in de keuken opsluit - bye bye dear bed, of liever gezegd zetel :evil:
#In de Action hebben ze van die super XL plastic boxen met deksel, daar kan het mini python'ke dan overdag in.
#Nevertheless -> Ben die beesten kotsbeu. KOTSBEU!!!!!!!!!!!!!!!
|