![]() |
Opruimen met KonBB!!
Naar analogie met KonMari, the famous japanese opruimster, o_0
-> found them in the Action :-P:-P Je ziet het niet goed op de foto maar ze zijn zo rattan-achtig v afwerking. En ze ogen supermooi zwart mat, ben er echt blij mee :-):-):-):-):-) Heb ze op wieltjes gezet waardoor ze mooi tegen de muur aansluiten; plus muizen kunnen er zo zeker niet aan, en ik kan ze makkelijk verplaatsen om te kuisen xD ![]() Superhandig om m'n clothes -neatly folded- in op te bergen, so happy with it :-):-) (Ze zijn stapelbaar, super licht, compact, en cheap! Slechts 15€ per unit xD) (Sorry vr de zakken op voorplan, ben volop ah her-organiseren..... ) ![]() Ze staan ook goed in the kitchen, al m'n noedelsoepen + some ustensils in them xD Ps wat je daar boven ziet is m'n was die ah drogen is ^^ ![]() Een leuk plastic plantje, eveneens vd Action :-P:-P Staat echt mooi, m'n keuken-inkom leeft er helemaal van op, al zeg ik het zelf :-):-) ![]() En een coffee stilleven, ^^ lol |
Citaat:
|
![]() #De rijen mandjes komen eveneens vd Action, net zoals de 2 bovenste (worden als wasmanden verkocht, maar ik bewaar er m'n rommel in, ze passen mooi bij de rest vind ik + accentueren visual indruk van hoogte, ik zit in een small space dus de trick is om sowieso in de hoogte te werken, xD) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nu zo'n trolley (ja jullie raden het al -> vd Action! :-P) om m'n snacks en zo in op te bergen......
Kan ik meteen zien waar wat ligt (en de muizen durven er lekker niet aan) :-):-) ![]() ![]() |
:cheer: Oooh... wat zullen de muizen blij zijn ! :cheer:
|
#Die komen er niet aan hoor ^^
|
#Ik heb van zo'n strandmatjes opgehangen :-):-) de zon scheen toch iets te fel -ondanks dat er vitrage voor m'n ramen hing; is superhandig, ik moet ze nu enkel verschuiven wanneer er fel zonlicht in m'n ogen piept ^^
![]() Het is wat donker nu maar met meer lichtinval oogt het echt beach-achtig lol #Ook lampionnetjes & een papegaai are new xD ![]() |
Mijn palet staat nu terug tegen de muur; fini headboard vr daybed, plus ik wilde eens veranderen door er zo v die hangpotjes aan te hangen, ogen echt mooi -ja also vd Action :-):-P:-P
![]() Wat vinden jullie v m 'n citroenboom :-):-) ![]() And this :-):-) ![]() (also Action :-P:-P:-P) |
![]() #Also vd Action lol -> My dinosaur & snake, lol :-):-) ![]() ![]() Obviously it's not real :-P #m'n stressballen :-):-):-) ![]() (ze liggen nu mooi bij elkaar ipv overal ih rond xD) |
Citaat:
|
Citaat:
|
#m'n over-the-door mirror:
![]() Oogt so much better now :-):-) Ja, ook Action :-P:-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je zo intens voedsel stockeert moet je niet schrikken als je een muizenkolonie over de vloer krijgt hé.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be