![]() |
La France oubliee, licenciement en plein Covid.... + andere sociale drama's
Het gaat -voor tal van mensen in Frankrijk, niet zo goed. Zelfs ronduit: slecht, zoals onderstaand yt channel illustreert.
https://m.youtube.com/watch?v=4HcRZByjQrk ![]() Ik voelde me de laatste tijd niet zo best, maar door naar deze mini docu's te kijken moet ik zeggen dat het opnieuw beter gaat. I mean, de dees heeft eigenlijk zoals ze zeggen chance. A lot of chance als ik dat zo allemaal zie. Ik moet bvb geen hypotheek, krediet enz. afbetalen; zit me niet dik te maken 'omdat ik geen werk heb (:cry:), me verveel & patati patata. Nee de dees was reeds prior Corona gewend aan een leven in de marge/aan de zijlijn. En heeft zich er inmiddels succesvol aan aangepast. Mij zul je althans in deze tijden niet horen klagen over de rekeningen niet kunnen betalen..... #ik kreeg & krijg zelfs opslag, dus ;-);-) #Ha! #ik zeg het niet graag maar deze filmpjes geven me een echt feelgood gevoel #naar alle waarschijnlikkheid betreft het ook mensen die voordien -prior Corona dus, neerkeken op uitkeringstrekkers......... #moijetravaille! #moi je t-r-a-v-a-i-ll-e! #moimoimoi #etlailsn'ontplusrienlespauvres #ooooooooooocharme! #*fingerinmouth* bouhouhouhou |
Ja, uitkeringsgerechtigde trekkers zijn de pioniers geweest van het komende Marxisme.
“It’s true” Trump voiced. |
Waarom zou het in Frankrijk anders zijn dan hier.
Ik onderschat het probleem niet, maar YouTube vind ik op dat vlak niet bepaald een objectieve bron. |
Een fan van Ché die armlastige arbeiders uitlacht?
|
Over wat gaat het eigenlijk?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be