![]() |
Debiel van Instituut voor Tropische Geneeskunde wil Afrikaanse bevolking vaccineren
Dus, wat weten we ondertussen.
- Een vaccin houdt geen besmettingen tegen, je blijft mogelijks besmettelijk. (belangrijke !!) - Vaccins blijven 6 maand werken ongeveer al is dat nog niet zeker - Meer vaccineren zorgt dat het virus vlugger resistent wordt tegen dat vaccin - Bepaalde onderzoeken tonen zelfs aan dat gevaccineerden lange tijd varianten produceren - Dodenaantal in Afrika daalt omdat er groepsimmuniteit begint te komen. Dus welke veiligheid zouden de Belgen kunnen winnen als we de Afrikanen vaccineren? Ik heb maar 1 mogelijke verklaring en dat is dat er een debiel aan het hoofd staat van het Antwerps Instituut voor Tropische Geneeskunde. https://www.hbvl.be/cnt/dmf20210319_...T=383342506183 “Belgen zullen pas veilig zijn als ook de Afrikaanse bevolking gevaccineerd wordt” De directeur van het Instituut voor Tropische Geneeskunde in Antwerpen maakt zich grote zorgen over de ongelijke verdeling van covid-vaccins in de wereld. "Het is nog te vroeg om te zeggen dat de situatie in Afrika al bij al nog meevalt." |
Citaat:
|
Maar geen nood, die boosters gaan rap komen hoor.
|
belgen mogen gerust uitsterven
|
Citaat:
Het duurt al een jaar om België te vaccineren, om dat in gang te krijgen voor Afrika zal het enkele jaren duren. Voor een vaccin die maar zoveel maanden werkzaam is, het wordt debieler met de dag. |
De ramp is inmiddels al niet te overzien, het zou mij niet verbazen dat er binnenkort in Europa, behalve die kuntsmatig geselecteerde varianten, ook andere virussen de kop zullen opsteken, virussen waar we een jaar geleden nog bestand tegen waren. (voor de kronieken : u las het eerst op politics.be). In Afrika laten ze het waaien, en hier helpen ze onze weerstand om zeep. Nogal wiedes dat die Afrikanen ons in de toekomst zullen bedreigen met virussen waar ze zelf tegen bestand zijn, maar stellen dat vaccinatie van alle Afrikanen dan de oplossing is, dat lijkt op waanzin.
|
Citaat:
bv Polio vaccinatie in Africa werkt nog redelijk omdat ze daarvoor een levend werkzaam virus aan de kindjes geven en dan nog zijn ze daar al een paar decennia mee bezig. Dat is niet in 1-2-3 gedaan. https://www.scidev.net/global/wp-con...ation_MAIN.jpg https://www.scidev.net/global/featur...of-resurgence/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ten eerste, ik ken uw opleiding niet. Ik weet ook niet wat uw bronnen zijn van wat u hier aanhaalt. Ik heb wel even gezocht naar de door u beweerde debiele directeur: Marc Alain Widdowson. 4 jaar Antropologie en medische wetenschappen gestudeerd aan de universiteit van Cambridge. Vervolgens 4 jaar Diergeneeskunde gestudeerd aan de universiteit van Cambridge. Daarna met onderscheiding afgestudeerd aan de London School of Hygiene and Tropical Medicine, University of London in de richting Communicable Disease Epidemiology. https://www.linkedin.com/in/marc-ala...wson-67525b15/ . U weet het duidelijk veel beter dan deze man, dus ik ben een beetje geïnteresseerd naar uw opleiding en op basis van welke bronnen u deze feiten aanhaalt. Ik stel me vragen bij o.a. deze uitspraak "Meer vaccineren zorgt dat het virus vlugger resistent wordt tegen dat vaccin", ik heb Molemberghs en Van Damme het tegendeel weten beweren. Ik denk dat u een probleem heeft met verschillende opleidingen epidemiologie op verschillende ongerelateerde universiteiten verspreid over de wereld. Ik denk dat u onmisbaar bent voor hun, en ik raad u aan contact op te nemen met Cambridge University, Universiteit van Hasselt, London School of Hygiene, en ook de Universiteit van Antwerpen waar Pierre Van Damme zijn doctoraat heeft behaald. Ik zou ook zeker een cameraploeg meenemen terwijl je in discussie gaat met hun. Ik ben er zeker van dat ze over 100 jaar nog over jou gaan spreken in de medische sector. |
Citaat:
|
Citaat:
Sleur dan meteen de hele wereld erbij om de dictatoriale, onwettige maatregelen permanent te maken. Pas als de hele wereld gevaccineerd en corona vrij is, dan mogen de onwettige maatregelen opgeheven worden - perfecte smoes om ons opgesloten te houden tot in het oneindige. Deze debiel wil al aan wereldpolitiek gaan doen, hij zou dan beter in de politiek stappen. Schoenmaker blijf bij je leest, hij maakt zich belachelijk door zo uit zn nek te kletsen, een blaam voor zijn titel en geen al te beste beurt voor dat instituut. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U begrijpt blijkbaar zelfs de eenvoudige vraag niet die gesteld wordt: Citaat:
Maar weer de boodschapper wat gaan aanvallen door zelfs naar zijn opleiding vragen alsof opleiding of een bron vereist zouden zijn om je vrije mening te mogen geven. En natuurlijk weer stekeblind zijn voor de boodschap, typisch pro-vaxxers en spindokters: de discussie ontwijken door wat naast de kwestie te lullen als afleiding voor de terecht gegeven kritiek waarop ze niet kunnen en niet willen antwoorden. |
Misschien zijn de mensen aldaar beter gebaat bij het afschaffen van de slavernij en reinere waterpoelen.
|
Citaat:
Alleen, natuurlijk, weten we dat het onmogelijk is om heel de wereld jaarlijks of zelfs twee keer per jaar te vaccineren tegen de laatste nieuwe mutaties. Die weg lukt dus niet. Realistischer is dat we onze oudjes beschermen tegen te zware ziekte door hen te vaccineren, en de rest van de bevolking (zowel hier als in Afrika) laten we gerust. |
Citaat:
1 feitje uit die lijst is al genoeg en dat is het feit dat je nog steeds iemand kan besmetten als je gevaccineerd bent, dat is algemeen geweten. Dus hoe kan een gevaccineerde afrikaan nu minder gevaarlijk zijn voor de Belgen dan een niet gevaccineerde? Zelfs al ben je minder besmettelijk is het geen voordeel voor de Belgen want je vertoont dan ook minder symptomen. Enkel debielen geloven z'n uitleg. Dus ofwel is hij een debiel, ofwel denkt hij dat wij debielen zijn. Ik denk beiden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be