![]() |
Loonsverhoging
Morgen mag ik gaan onderhandelen met mijn werkgever over verhoging van mijn loon. 0,86 Euro ben ik al toegezegd(ik zal stout zijn en 1,5 vragen),ook het optrekken van de maaltijdcheques met 1 euro tot het maximum toegelaten bedrag lijkt al binnen .Ik zou ook belastingsvrije cadeaucheques krijgen ,ik geloof dat 100/euro per jaar het maximum is.Weet er iemand of er nog belastingsvrije mogelijkheden zijn?Er is ook sprake van een groepsverzekering,maar wat is daar een realistisch bedrag?Let wel ik werk gewoon als arbeider.
|
Citaat:
|
iedere week drie bakken bier
|
Is hij of zij humoristisch aangelegd?
Breek dan het ijs met te zeggen dat loonsverhoging je niet interesseert. ... Want je moet thuis toch alles afgeven. |
Citaat:
|
Vakbonden tegen de muur zetten und afknallen.
|
Je kan ook van werkgever veranderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Afknallen |
Citaat:
|
Citaat:
Daarvan ben je 56 uren bewusteloos (slapen) Dus op zo'n 112 uren moet je 40 uren werken, dikwijls moet je ook nog eens in totaal een uur van en naar je werk, dat tellen ze niet mee qua verloning, maar als je niet moet werken moet je daar ook geen tijd insteken, dus ze tellen wél mee als tijd die je investeert. Dan komen we aan 45 uren per week Dat is 40% van uw leven. 40% van uw leven moet ge travakken voor uw chef. op een loopbaan van 40 jaar is dat dus zestien jaar in totaal. 16 jaar van uw mensenleven. En ge gaat nu anderhalve euro opslag vragen? op 12 lonen die je per jaar ontvangt is dat dus een jaarlijkse opslag van achttien euro. Mooi. 2 keer per jaar een groot pak met stooffvlees extra. |
Citaat:
Het gaat om anderhalve euro per uur vermoed ik. Niet per maand, zoals u aanneemt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anders praten we over minder dan een cent per uur. |
Dubbele fietsverplaatsing, 1 euro maaltijdcheque extra, goed voor 32 euro per maand, een 120 euro cadeaucheques per jaar en in plaats van meer loon een groepsverzekering van 250 euro per maand. Had iemand mij dit verleden week gezegd dan had ik hem gek verklaard.
|
Wel spijtig dat zoiets enkel tot stand kon komen na een fikse ruzie waarbij men( ten onrechte) dacht dat ik ontslag ging nemen.Een bijzondere vaststelling is ook dat meer verdienen in rare systemen er toe leidt dat ik 0,0 euro meer belasting zal betalen.
|
Citaat:
|
€1.5 uur opslag. Da's verdorie 60 Belgische ballen. Op maandbasis is dat toch 110 proper in't polleke. En voor eindejaarspremie en vakantiegeld telt dat ook mee. Nie mottig.
Bij een gekende grote speler in de buurt mag je blij zijn dat een als gunst verleende opslag €0.15/u oplevert. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be