Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Mogelijkheid tot tv programma’s blokkeren? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=258216)

CUFI 20 maart 2021 14:09

Mogelijkheid tot tv programma’s blokkeren?

Weet iemand of het mogelijk is programma’s van ontuchtbedrijvers te blokkeren in je tv gids van Telenet?
Kinderen kunnen daar dus naar kijken, 14h ‘s middags. Freakshows alsof het normaal is.

parcifal 20 maart 2021 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9634796)
Weet iemand of het mogelijk is programma’s van ontuchtbedrijvers te blokkeren in je tv gids van Telenet?
Kinderen kunnen daar dus naar kijken, 14h ‘s middags. Freakshows alsof het normaal is.

Ja, ik vind die kinderbueno-reclame er ook over. :twisted: :twisted: :twisted:

Reclame is de duivel, dat is ondertussen duidelijk.
Meestal spoelen we dan door op x10 bij uitgesteld kijken of we zetten het geluid af bij live kijken, dat helpt wel.

CUFI 20 maart 2021 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9634816)
Ja, ik vind die kinderbueno-reclame er ook over. :twisted: :twisted: :twisted:

Reclame is de duivel, dat is ondertussen duidelijk.
Meestal spoelen we dan door op x10 bij uitgesteld kijken of we zetten het geluid af bij live kijken, dat helpt wel.

Heb je al gehoord van die leesuurtjes in America met dragqueens die pedofiel bleken, maar opstandige ouders als haatzaaiers werden weg gezet?

Misschien vinden vele mensen dat normaal, maar wij hier zijn het beu dat 1 befaamde tak perverse mentaal gestoorde het nodig vinden overal hun seksualiteit uit te smeren.

Dat Paul Drag gedoe hoeft niet te passeren. Als ze Dries VLH als gevoelig materiaal markeren en mensen de keuze tot lezen geven; dat ze dan ook voorkomen dat mensen tijdens het zappen deze gruwel moeten aanschouwen.
Zulke programma’s wil ik (kunnen) filteren.

Pandareus 20 maart 2021 15:18

Citaat:

Je kunt toch zelf de programma's van die verknipte amerikaanse haatpredikanten blokkeren ? Dan zijn de kindjes veilig voor die indoctrinatie.

CUFI 20 maart 2021 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9634835)
Je kunt toch zelf de programma's van die verknipte amerikaanse haatpredikanten blokkeren ? Dan zijn de kindjes veilig voor die indoctrinatie.

Haatpredikers? Wat is voor u dan de haat die ze verspreiden?

Volgens mij komt onze volgende generatie doctrine te kort. We zullen zien wat er van duckface-generation-Z zal komen en of het beter was als we christelijk gefatsoeneerd met onszelf en medemens zouden omgaan.

Dat voor vele een andere mening al haat is, heeft ze reeds verblind voor het feit hoe ze daarmee zelf de aanzet tot haat zijn. Maargoed ik ben benieuwd welke haat je trof in Charles Lawson of de Hagee ministries. Het heeft me net verlost van haat en danig gefocused op het echte probleem zonder verdeeld te worden met naasten en dierbaren, succes noem ik dat,

Skobelev 20 maart 2021 15:47

je kan de kabel uittrekken?

CUFI 20 maart 2021 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9634842)
je kan de kabel uittrekken?

Het zou toch een mogelijkheid moeten worden enkele shows te blokkeren?
Wat is het volgende op tv? Kinderen uitnodigen in die transshows? God verbiedt!

Pandareus 20 maart 2021 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9634838)
Haatpredikers? Wat is voor u dan de haat die ze verspreiden?

Volgens mij komt onze volgende generatie doctrine te kort. We zullen zien wat er van duckface-generation-Z zal komen en of het beter was als we christelijk gefatsoeneerd met onszelf en medemens zouden omgaan.

Dat voor vele een andere mening al haat is, heeft ze reeds verblind voor het feit hoe ze daarmee zelf de aanzet tot haat zijn. Maargoed ik ben benieuwd welke haat je trof in Charles Lawson of de Hagee ministries. Het heeft me net verlost van haat en danig gefocused op het echte probleem zonder verdeeld te worden met naasten en dierbaren, succes noem ik dat,

https://www.youtube.com/watch?v=xjNtX2UPz5E

CUFI 20 maart 2021 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9634863)

Op welke minuut juist? Of kunt ge er niet tegen wanneer anderen babymoord niet sugarcoaten?

CUFI 20 maart 2021 16:14

Welke zin is voor u haatzaaien in die korte preek?

Libro 20 maart 2021 16:21

Citaat:

Er zit een knop op je TV ;)

Pandareus 20 maart 2021 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9634867)

Na de eerste minuut ben ik gaan kotsen in de WC. Sorry, het was echt niet meer uit te houden.

Eduard Khil 20 maart 2021 16:22

alle gelovigen zijn gatachterlijk

CUFI 20 maart 2021 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9634874)
Na de eerste minuut ben ik gaan kotsen in de WC. Sorry, het was echt niet meer uit te houden.

Ge zevert dus... maar dat wist ik al.

Eduard Khil 20 maart 2021 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9634874)

kan ik mij inbeelden. Wat een gatachterlijke figuur, die kerel

CUFI 20 maart 2021 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9634872)
Er zit een knop op je TV ;)

Maar ik wil zappen en hoef me niet te verwachten aan drag queens op de tv, die zoveel kleurtjes hebben dat ze aantrekkelijk voor kinderen zijn.
Het is brainwashing en conditionering.

Pandareus 20 maart 2021 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9634867)

Hoe dat excrement daar zijn Goebeliaanse propaganda zat op te lepelen aan een publiek van morons die niet verder raken dan 'yeah' geluiden produceren was triestig om zien. Hoe dat voorwerp daar bezig was met zijn 'volgelingen' te manipuleren met zijn gelul over het gebruik van een schaar was walgelijk.

CUFI 20 maart 2021 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9634877)
kan ik mij inbeelden. Wat een gatachterlijke figuur, die kerel

Panda zegt dat die haat zaait om zelf haat te kunnen zaaien.
Maarja, de gelovigen zullen de achterlijken zijn...

CUFI 20 maart 2021 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9634879)
Hoe dat excrement daar zijn Goebeliaanse propaganda zat op te lepelen aan een publiek van morons die niet verder raken dan 'yeah' geluiden produceren was triestig om zien. Hoe dat voorwerp daar bezig was met zijn 'volgelingen' te manipuleren met zijn gelul over het gebruik van een schaar was walgelijk.

Not one F was given
Gij zevert om praatjes te verkopen en zelfs op kap van anderen door te liegen.
Uw bijdrages worden dan ook niet meer gelezen.
Wat boeien mij uw visies nu...

Tavek 20 maart 2021 16:28

Stoppen met deelnemen aan de maatschappij is een efficiente manier om niet meer in contact te komen met ontucht.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be