![]() |
Mogelijkheid tot tv programma’s blokkeren?
Weet iemand of het mogelijk is programma’s van ontuchtbedrijvers te blokkeren in je tv gids van Telenet?
Kinderen kunnen daar dus naar kijken, 14h ‘s middags. Freakshows alsof het normaal is. |
Citaat:
Reclame is de duivel, dat is ondertussen duidelijk. Meestal spoelen we dan door op x10 bij uitgesteld kijken of we zetten het geluid af bij live kijken, dat helpt wel. |
Citaat:
Misschien vinden vele mensen dat normaal, maar wij hier zijn het beu dat 1 befaamde tak perverse mentaal gestoorde het nodig vinden overal hun seksualiteit uit te smeren. Dat Paul Drag gedoe hoeft niet te passeren. Als ze Dries VLH als gevoelig materiaal markeren en mensen de keuze tot lezen geven; dat ze dan ook voorkomen dat mensen tijdens het zappen deze gruwel moeten aanschouwen. Zulke programma’s wil ik (kunnen) filteren. |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij komt onze volgende generatie doctrine te kort. We zullen zien wat er van duckface-generation-Z zal komen en of het beter was als we christelijk gefatsoeneerd met onszelf en medemens zouden omgaan. Dat voor vele een andere mening al haat is, heeft ze reeds verblind voor het feit hoe ze daarmee zelf de aanzet tot haat zijn. Maargoed ik ben benieuwd welke haat je trof in Charles Lawson of de Hagee ministries. Het heeft me net verlost van haat en danig gefocused op het echte probleem zonder verdeeld te worden met naasten en dierbaren, succes noem ik dat, |
je kan de kabel uittrekken?
|
Citaat:
Wat is het volgende op tv? Kinderen uitnodigen in die transshows? God verbiedt! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Welke zin is voor u haatzaaien in die korte preek?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
alle gelovigen zijn gatachterlijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is brainwashing en conditionering. |
Citaat:
|
Citaat:
Maarja, de gelovigen zullen de achterlijken zijn... |
Citaat:
Gij zevert om praatjes te verkopen en zelfs op kap van anderen door te liegen. Uw bijdrages worden dan ook niet meer gelezen. Wat boeien mij uw visies nu... |
Stoppen met deelnemen aan de maatschappij is een efficiente manier om niet meer in contact te komen met ontucht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be