![]() |
herdenkingsplechtigheid voor de slachtoffers van 22 maart
Mooie herdenkingsplechtigheid voor de slachtoffers van 22 maart, de koning en de Eerste Minister waren present en die laatste gaf zelfs een ingetogen toespraak.
De politiek doet echter niets om dergelijke drama's in de toekomst te vermijden! Een volledige migratiestop dringt zich op, minstens uit (overwegend) islamitische landen. Gebeurt dat niet dan is de regering mee verantwoordelijk bij nieuwe aanslagen. |
Citaat:
|
Citaat:
Als we de grenzen laten openstaan en er dus meer moslims ons land binnenkomen stijgt de kans op een aanslag alleen maar. Deze gebeurtenissen geven aan dat de politiek niet goed bezig is en hun burgers moedwillig in gevaar brengen. |
Citaat:
Ik discrimineer heel erg. Tussen goede en slechte mensen. |
Citaat:
|
Citaat:
louter theoretisch zouden er voor mij zelfs geen grenzen moeten zijn, buiten de grens die aan mijn voordeur begint. een overheid heeft geen zak te maken met waar ik wil wonen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar het is hier of/topic. |
Citaat:
|
Het zou een nachtmerrie zijn, laten we daar niet mee experimenteren.
Alhoewel, het beleid van tegenwoordig komt in de buurt. Daarom moeten alle politieke formaties dringend oproepen tot een algemene migratiestop. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eender welk systeem er in voege is? |
Citaat:
Dat is geen "andere discussie." Het is de ENIGE discussie. |
Citaat:
Limited government, en devolutie van macht. Des te gecentraliseerder de macht, des te corrupter de machthebbers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be