![]() |
"De korte pijn" zegt Alexander...
We zijn inmiddels wel ruim een jaar verder, en vooral geen stap verder.
Hebben die gasten echt geen betere mediatrainers ? |
Citaat:
|
Citaat:
De korte pijn wordt dus 100 jaar pijn. Allez zolang we der maar mee kunnen lachen he. |
ik wacht op een volksopstand
de dag van de lantaarnpalen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap niet waarom ze al die maatregelen invoerde om telkens opnieuw te beginnen via wat door luchthavens en meer opnieuw kon binnenkomen.
Trouwens, is een stijgende besmetting geen “goed” resultaat? Iedereen wie geneest is immuun daarna en behoeft niet verder aan maatregelen onderworpen te worden? |
Vergeet die 4 weken. Vergeet de opening van de horeca op 1 mei. En vergeet, nu we toch bezig zijn, maar de zomer. De cijferfetisjisten zijn overduidelijk:
Vandenbroucke: “We pinnen ons niet vast op data” |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe hij dat gaat klaar krijgen op 1 week zei hij er wel niet bij. |
Citaat:
|
Onze "bestuurders" beroemen er zich momenteel op dat ze nu "vroeg in de curve" aan het ingrijpen zijn.....
Even kijken bij de Oosterburen waar men zo rond Pasen een serieuze lockdwon van een week of zo gepland had waarbij in de praktijk niks meer mogelijk zou zijn.Dit tijdens een zitting van Mevr Merckel en de deelstaatpremiers... https://www.tijd.be/dossier/europare.../10293300.html Het mag gezegd,bij de Moffen heeft "het bestuur" snel ingezien dat deze beslissing verkeerd was en Mevr Merckel heeft zich zelfs verontschuldigd bij de bevolking.....Ik kan me best voorstellen dat de grote industriebazen ook een paar beleefde maar d u i d e l i j k e telefoontjes zullen gepleegd hebben (in plaats van,zoals bij ons,wat zitten janken in de gazetten en op kanaal-Z) Misschien zal het,uiteindelijk,weer Duitsland zijn dat een einde maakt aan de "Wahnsin" .De "maatregelen",streng of minder streng zijn al lang losgekoppeld van enige finale oplossingsmogelijkheid,het is gewoon reageren op reacties...... "wac-a-mole" met een pseudo-wetenschappelijk sausje er over....... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be