![]() |
Vandaag in de Belgische kranten
De Standaard: Coronacijfers stijgen, maar niet meer zo fors
Het Belang va Limburg: Fors meer Covid-patiënten op intensieve in Limburg Het Nieuwsblad: "6.123 besmettingen bijgekomen op een dag" Het Laatste Nieuws: De coronacijfers blijven stijgen, maar opnieuw minder fel dan de voorbije dagen. Dagelijks belanden 229 mensen in het ziekenhuis, een toename van 23 procent in vergelijking met de week ervoor. |
Alle besmette zielen die genezen mogen wel als immunen beschouwen. Er is een onderzoek verricht op covid patiënten (het grootste ooit in de menselijke geschiedenis in antigenen).
Daaruit bleek dat genezen zielen circa 8 maand immuun zijn. Gaan we deze opsluiten verliest hun immuniteitssysteem dat geheugen en sukkelt ge van de ene in de andere golf. Het is pure moedwil als je het mij vraagt. |
Citaat:
Tussen elke stap zit ongeveer een week. |
Citaat:
Nog geen 500 000 burgers hebben daarmee te maken. Daarvoor val je die meer dan 10 miljoen anderen toch niet lastig. |
Dit weekend zouden er 1000 patiënten op IC moeten liggen.
Althans dat was wat de virologen ons voorspelden begin deze week, als argument om terug in lockdown te gaan. En ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat was het argument van de virologen om een lockdown te bepleiten. Ik kan enkel vaststellen dat de scholen worden gesloten op grond van een vals voorwendsel. |
Citaat:
|
Citaat:
Blijkbaar is dat voldoende. VRT NWS Liveblog |
Citaat:
|
Citaat:
Aan de maatregelen zal het andermaal niet gelegen hebben... |
Citaat:
|
Citaat:
Dat zijn er ook x te veel. Verkeer ook maar afschaffen dan ? |
Citaat:
Dat er begin deze week 1000 op IC werden voorspeld, dat is best mogelijk hé, en dat heb ik ook gehoord. Wees content dat het er geen 1000 zijn. En nogmaals, 664 blijkt voldoende te zijn. Dat zijn er 664 te veel. Of heeft er iemand verteld dat er lockdown is vanaf 1000 IC opnames ? Neen dus. |
Citaat:
|
Citaat:
Als men dan al mis is tussen 660 en 1000, dan is er enorm veel kans dat het uiteindelijk zelfs niet eens zou overlopen, in welk geval het storen van 11 miljoen mensen nutteloos zou geweest zijn, ZELFS in die belachelijke erezaak. In werkelijkheid, ik heb het al gezegd, is het toch ongehoord om 11 miljoen mensen lastig te vallen als er minder dan 1 miljoen een probleem dreigen te hebben. 10 mensen lastig vallen omdat er 1 ambras heeft, dat is toch dik erover zou ik denken. |
Citaat:
|
Citaat:
En ik maar denken dat vlaanderen een eiland was. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be