![]() |
Moskeeën uit de binnenstad
Vlaams Belang wil de moskeeën weg uit
de woonwijken en de stedelijke centra. Daar veroorzaken ze overlast en zijn ze een broedplaats voor fundamentalisme, vindt de partij. Volgens Belang mogen er wel moskeeruim- tes komen buiten de stad. Het moet dan wel gaan om moskeeën die door de overheid worden gecontroleerd. De partij wil voor vreemdelingen ook strenge inburgeringsexamens, die moeten uitmonden in een loyauteitsakkoord. Ze zouden ook achteraf opgevolgd moeten worden, onder meer met een buurtonder- zoek. Het al of niet dragen van een hoofddoek is volgens Belang-kopstuk Filip Dewinter een van de elementen. bron: vrtnieuws.net |
Filip Dewinter heeft vandaag het voorstel gelanceerd om moskeeën uit de stad te weren, graag wat feedback over wat de rest hiervan vindt.....
|
wie gaat dat allemaal betalen?
wie gaat zorgen voor de inrichting van die moskeeën? en wie draait er op voor de mobiliteitsstromen en de bijhorende infrastructuur? juist ja, de belastingsbetaler. Citaat:
|
mij zal het (varkens)worst wezen waar de moskeeën staan zolang het de burger geen geld kost en dat men er alleen Nederlands spreekt of preekt (in Vlaanderen he...)
|
liefst de moskeen pal naast de woningen van onze politiekers! zien of ze de multicul nog zo tof vinden!!
|
dat ze hun eigen woning laten inrichten als moskee...
|
Citaat:
En als we dan toch bezig zijn, dump dan ook de duizenden asielzoekers maar in die 'chique' buurten, in plaats van in Antwerpen-Noord... De Groen en de Soskes zullen hun geluk niet opkunnen... |
Gewoon in hun eigen huis verdorie...
|
Nu dat blijkt dat die windmolens die ze in de zee gingen planten toch niet zo'n goed idee is, kunnen ze daar op die zandbank misschien wel een super moskee bouwen.
|
Citaat:
Een echt goeie voor het quotearchief |
Discotheken krijgen geen uitbatingsvergunning tenzij ze buiten de stad liggen;
KMO's krijgen geen uitbatingsvergunning tenzij ze in een speciaal daartoe voorziene zone worden ingeplant. Vermits moskeeën evenzeer voor overlast zorgen (wildparkeren, geluidshinder...) dan is het toch ook niet meer dan normaal dat ze op een zelfde manier worden beschouwd als andere hinderlijke 'bedrijven'? Waarom toch altijd die uitzonderingen? |
Citaat:
Skytracers. Moslims die in getunede Golfs het ganse weekend van de ene moskee naar de andere rijden. |
Citaat:
|
Citaat:
Dus is misschien wel handig als we alles over de zelfde kam scheren. |
Citaat:
|
Als er godsdienst beleving is, dan hoort die in het midden van de gemeenschap plaats te vinden, en niet in een of ander afgelegen industrieterein...
Kerken staan zo dikwijls leeg, waarom zouden die nu gewoon niet eens dienst kunnen doen als Moskee, dan hoeft de belastingbetaler daar niet eens voor op te draaien... En dan hebben die gebouwen ten minste nog een klein maatschappelijk nut...(Dat vind ik eigenlijk een goed voorstel) Hetgeen het blokvoorstelt, is moslims uit de samenleving sluiten, en verschilt niet veel van hetgeen de Nazi's hebben gedaan met de joden in den beginne... |
Citaat:
het zelfde geldt voor Zaventem: nieuwelingen juichten om de goedkope bouwgrond, maar kunnen dan niet tegen de passerende vliegtuigen |
Vanuit mijn huis zie ik de kerktoren staan en ik heb nog nooit de klok horen luiden... laat staan dat ik weet waar de klepel hangt...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be