Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Mag men transgenders niet meer confronteren met hun verleden ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=258313)

edwinp 28 maart 2021 08:34

Mag men transgenders niet meer confronteren met hun verleden ?

Stel ik ben vrijgezel en zie Petra de Sutter wel zitten, heb ik dan het recht als ik een relatie met 'haar' begin om haar historiek te kennen ?

Ik zeg jazeker

Pandareus 28 maart 2021 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door edwinp (Bericht 9641308)
Stel ik ben vrijgezel en zie Petra de Sutter wel zitten, heb ik dan het recht als ik een relatie met 'haar' begin om haar historiek te kennen ?

Ik zeg jazeker

Zeker. Maar pas nadat je ze een goeie beurt hebt gegeven.
Eerst boemboem, dan pas bla-bla.

Deo 28 maart 2021 08:53

Ik vind het wel een verschil van kinderen die zich niet goed voelen door in het verkeerde geslacht te zijn geboren, maar soms heb ik die persoon ongeacht iemand te vernoemen hij of zij mankeerd eerder iets in bovenkamer dan hormonaal lichamelijk.
Daarom zie je het verschil sneller bij mannen die zich verwijfd voordoen en vrouwen die mannelijke trekken hebben. Transgender heeft mogelijk ook veel met homo of lesbisch oorsprong te maken in verkeerd lichaam. Het één hangt meestal samen met het ander.

De Rode Willem 28 maart 2021 08:53

Citaat:

Ik zeg jazeker

Met die ingesteldheid gaat u nooit een relatie beginnen met iemand die transgender is.
Dus uw beginpost is pure lapzwans.

1207 28 maart 2021 08:57

wat ge in uw relatie over uw verleden bespreekt is iets tussen de 2

Een relatie met transgenders?
ik ken de hele politieke correcte uitleg maar ik ga echt niet met een man, evtl chirurgisch verminkt, een relatie aangaan en die neuken.

ik ben nu eenmaal een hetero

patrickve 28 maart 2021 09:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1207 (Bericht 9641321)
wat ge in uw relatie over uw verleden bespreekt is iets tussen de 2

Een relatie met transgenders?
ik ken de hele politieke correcte uitleg maar ik ga echt niet met een man, evtl chirurgisch verminkt, een relatie aangaan en die neuken.

ik ben nu eenmaal een hetero

Oeioei, lap, 10 jaar dwangarbeid in een heropvoedingskamp zal U wel tot betere ideeen brengen. :-D

Deo 28 maart 2021 09:21

[quote=patrickve;9641323]Oeioei, lap, 10 jaar dwangarbeid in een heropvoedingskamp zal U wel tot betere ideeen brengen. :-D[/QUOTE
En daar gepakt worden door een dikke.... Zal hem leren. :-)

Skobelev 28 maart 2021 09:41

Als er iemand is die het verleden kan uitwissen laat die zich melden aub. Die zou werk hebben....

wagner.666 28 maart 2021 09:50

al die woke toestanden, Da's toch een ziekte, gepromoot door de media in opdracht van de schijtregeringen, in kampen met een heel hoog hek errond, en terwijl ze bezig zijn nog kampen voor de islamisten. netjes is mooi opgeruimd.

Bach 28 maart 2021 09:53

Tijdloos en relevanter dan ooit: "I was offended"

https://m.youtube.com/watch?v=ceS_jkKjIgo

Download dat maar want iemand zou zich wel een zo beledigd kunnen voelen door deze humor dat censuur als het enige wondhelend middel gezien wordt.

Skobelev 28 maart 2021 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 (Bericht 9641363)
al die woke toestanden, Da's toch een ziekte, gepromoot door de media in opdracht van de schijtregeringen, in kampen met een heel hoog hek errond, en terwijl ze bezig zijn nog kampen voor de islamisten. netjes is mooi opgeruimd.

Als je vandaag niet iets anders dan hetero bent, ben je niet meer hip. Maar dat zal mij worst wezen. Ik ben voor de volle 100% lesbisch.

DewareJakob 28 maart 2021 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9641354)
Als er iemand is die het verleden kan uitwissen laat die zich melden aub. Die zou werk hebben....

Die bestaan.
Uitwissen misschien niet (helemaal), maar naar de hand van een bepaalde (poco) gedachtegoed zetten, wel.
Dat zijn diegene die in de media zitten, en diegene geschiedenisboekjes schrijven.

wagner.666 28 maart 2021 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9641373)
Als je vandaag niet iets anders dan hetero bent, ben je niet meer hip. Maar dat zal mij worst wezen. Ik ben voor de volle 100% lesbisch.

:lol:

Ik doe mee, maar 't moeten schoontje's zijn.

quercus 28 maart 2021 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9641373)

Een lesbische “man”?

Xenophon 28 maart 2021 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9641377)
Een lesbische “man”?

"Voor de vrouwen" Eikenboom. ;)

Universalia 28 maart 2021 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9641377)
Een lesbische “man”?

Ik ben ook een lesbische man in de zin van, ik blijf enorm groot fan van vrouwen, waarschijnlijk bedoelde forumlid Skobelev het ook zo. :-D

Libro 28 maart 2021 10:30

Citaat:

Ik zeg jazeker

Transgenders zitten zelfs al op hun paard als je hun geboortenaam nog maar laat vallen :roll: Zelf spreken ze van "doodsnaam": waarom zo luguber?

De Rode Willem 28 maart 2021 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9641420)
Transgenders zitten zelfs al op hun paard als je hun geboortenaam nog maar laat vallen :roll: Zelf spreken ze van "doodsnaam": waarom zo luguber?

Ik vrees dat wij, mensen met de meest voorkomende chromosomenconfiguratie dat niet begrijpen.
U moet de problematiek kennen vrees ik, om echt tot die mensen door te dringen.

Libro 28 maart 2021 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9641443)
Ik vrees dat wij, mensen met de meest voorkomende chromosomenconfiguratie dat niet begrijpen.
U moet de problematiek kennen vrees ik, om echt tot die mensen door te dringen.

Net zoals je je moet inleven in de leefwereld van jengelende kleuters die hun snoepje niet krijgen.

quercus 28 maart 2021 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9641390)
Ik ben ook een lesbische man in de zin van, ik blijf enorm groot fan van vrouwen, waarschijnlijk bedoelde forumlid Skobelev het ook zo. :-D

Ik volg u daarin volledig. 8-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be