![]() |
Mag men transgenders niet meer confronteren met hun verleden ?
Stel ik ben vrijgezel en zie Petra de Sutter wel zitten, heb ik dan het recht als ik een relatie met 'haar' begin om haar historiek te kennen ?
Ik zeg jazeker |
Citaat:
Eerst boemboem, dan pas bla-bla. |
Ik vind het wel een verschil van kinderen die zich niet goed voelen door in het verkeerde geslacht te zijn geboren, maar soms heb ik die persoon ongeacht iemand te vernoemen hij of zij mankeerd eerder iets in bovenkamer dan hormonaal lichamelijk.
Daarom zie je het verschil sneller bij mannen die zich verwijfd voordoen en vrouwen die mannelijke trekken hebben. Transgender heeft mogelijk ook veel met homo of lesbisch oorsprong te maken in verkeerd lichaam. Het één hangt meestal samen met het ander. |
Citaat:
Dus uw beginpost is pure lapzwans. |
wat ge in uw relatie over uw verleden bespreekt is iets tussen de 2
Een relatie met transgenders? ik ken de hele politieke correcte uitleg maar ik ga echt niet met een man, evtl chirurgisch verminkt, een relatie aangaan en die neuken. ik ben nu eenmaal een hetero |
Citaat:
|
[quote=patrickve;9641323]Oeioei, lap, 10 jaar dwangarbeid in een heropvoedingskamp zal U wel tot betere ideeen brengen. :-D[/QUOTE
En daar gepakt worden door een dikke.... Zal hem leren. :-) |
Als er iemand is die het verleden kan uitwissen laat die zich melden aub. Die zou werk hebben....
|
al die woke toestanden, Da's toch een ziekte, gepromoot door de media in opdracht van de schijtregeringen, in kampen met een heel hoog hek errond, en terwijl ze bezig zijn nog kampen voor de islamisten. netjes is mooi opgeruimd.
|
Tijdloos en relevanter dan ooit: "I was offended"
https://m.youtube.com/watch?v=ceS_jkKjIgo Download dat maar want iemand zou zich wel een zo beledigd kunnen voelen door deze humor dat censuur als het enige wondhelend middel gezien wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
Uitwissen misschien niet (helemaal), maar naar de hand van een bepaalde (poco) gedachtegoed zetten, wel. Dat zijn diegene die in de media zitten, en diegene geschiedenisboekjes schrijven. |
Citaat:
Ik doe mee, maar 't moeten schoontje's zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U moet de problematiek kennen vrees ik, om echt tot die mensen door te dringen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be