![]() |
Weegt Een Leeg Drankbusje Zwaarder Dan Een Vol????
Te zien aan het stort dat het volk (mensen kan ik dat niet noemen) achterlaten blijkt leeggoed te zwaar te wegen om terug mee naar huis te nemen. Wij hadden vroeger ons zakje bij en daar ging alle afval in en thuis in onze eigen vuilbak. Weet er iemand de reden waarom dat nu niet meer kan?????
Daarmee is het bewijs geleverd dat de doorsnee mens totaal geen belang hecht aan een zuivere natuur en het enige zoogdier is dat zijn eigen nest bevuild. |
Citaat:
Ergens stort achterlaten als je terug naar huis gaat is niet zijn eigen nest bevuilen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik ga winkelen wacht ik op mijn echtgenote buiten aan het warenhuis gezeten in mijn auto. Ik sta nog alle dagen versteld als ik oude mannetjes of vrouwtjes zie langskomen om de vuilbakken van het warenhuis of gemeente te komen volproppen. Opgeruimd staat netjes. Belgen zijn nogal vindingrijk. En de glasbakken kan je tijdens de zomer best niet gebruiken want ze worden bewoond door enorm veel wespen die huizen in niet afgespoelde konfituurpotten. |
Correct is: weegt een leeg drankbusje meer dan een vol.
Men moet kiezen tussen: 1) zwaar zijn 2) meer wegen 'zwaar wegen' is een contaminatie. |
Citaat:
Een door mij zeer gewardeerde bijdrage ! :lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
https://mooimakers.be/ |
Citaat:
Punt 1 impliceert massa Punt 2 een kracht |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.ovam.be/verbod-op-gratis-plastic-zakjes |
De tragedie van de gemeenplaatsen. Gelukkig zijn we goed op weg om die te omzeilen door weer een religieuze moraal op te nemen. Dan hebben we daar geen last meer van want dan volgen we de door god opgelegde moraal en die is perfect. Je ziet nu al het verschil tussen de straten en wijken waar religieuzen wonen en die waar ze nog niet wonen. De religieuze wijken zijn duidelijk veel properder. :silly:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be