IJsboer |
2 april 2021 15:27 |
Jullie missen allemaal zijn essentie. De regering die bolt is de draaischijf (cirkel) maar ze draait vierkant. En hoeveel machten liggen er in ons land, he? Juist. DRIE.
De wetgevende macht
De uitvoerende macht
De rechterlijke macht.
Dus deze vierkantdraaiende cirkel wordt een DRIEHOEK, inderdaad. Een ovale ster is gewoon de zon (kijk maar naar de vorm, het is een cirkelvormig object), maar ovaal omdat het onze omwenteling betreft. Wij allen, levend op deze aarde die rond de zon draaien in een ellips (ovaal). Het is de essentie van het leven zelf die hierbij op zijn kop wordt gezet, ja, op zijn kop! Een betoog van waarde, mijn beste forumgangers!!
En het bewijs van "op zijn kop" zoeken? Dat is zelfs niet nodig, want toen ik " op zijn kop" dacht moest ik gewoon verderlezen "een omgedraaide fiets bovenop een voordeur". Dat spreekt voor zich, hier is niks meer dat zich cryptisch achterhoudt! Maar dan denk ik, hoe weerspiegelt (spiegelei) zich dat dan, wat is de reflectie? Voelen we ons lekker? Hoe lekker? Kiplekker? Daarvoor moet ik zijn zin verderlezen en wat zie ik?! kotkotkodaaak? DIT IS GEEN TOEVAL MEER, in een groentesoep (gezond/lekker), het enige dat niet zou kloppen is dat het niet afgeroomd is maar jawel, dames en heren, Cookie monster heef taan alles gedacht want "met een wolkje melk" zegt hij.
Deze post is PUUR GOUD, dames en heren, het is een betoog van waarde, een gedicht waar elke lettergreep hemels op de lippen wegbrandt wanneer het verteld wordt. Zonder hoogmoed, want het eindigt met "ik vraag me af..."...
Moest dit live gepresenteerd worden, ik zou niet twijfelen. Ik zou rechtstaan en een daverend applaus EISEN!!!!!!!!!!!!!
|