![]() |
Man slaat paard.
Tijdens de betoging ‘Paarden worden depressief van Coronamaatregelen’ werd Victor Deruin hardhandig aangepakt door een coronafascist. Waarschijnlijk een moslim, maar dat mag niet gezegd worden.
Victor herstelt momenteel van zijn verwondingen. Interpol heeft een internationaal aanhoudingsbevel uitgevaardigd tegen de dader. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210402_95836369 |
Citaat:
|
Als ze de dader pakken, mogen ze hem van mij een rammeling geven :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Transitland met corona?
Een ramp natuurlijk.... Het is een ramp! |
Escobar? Neen, simpele traffikant.
Veel te veel reclame. De maatregelen zijn een vrijgeleide voor de gewiekste traffikant. Kassa, Kassa,.... |
Citaat:
|
Iemand die een paard (of een ander dier) slaat is geen man.
|
Citaat:
:cheer: van 't perdje :cheer: |
#ravioli van maken :-):-) yum yum
|
Citaat:
|
#oesje
|
Een paard, waar een flik op zit, slaan, is natuurlijk een poging om dat paard een schichtige beweging te doen maken, zodat die flik met zijn klikken en zijn klakken er af valt.
Nu kan ik me wel inbeelden dat als je werkelijk uit bent op zware rellen, je met een ijzeren staaf er in lukt om een poot van een flikkenpaard te breken. Zo'n echt pvda-er, fgtb-er, anarchist, ... zal daar wel brood in zien. Want het desorganiseert heel dat flikkengebeuren daar ter plaatse. Dan kan je even verder des te harder rellen. En dan moet je tijdig terugtrekken. Want die flikken komen razendkwaad terug. Die slaan dan op de resterende 'bravere' betogers en ... de revolutie is daar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be