![]() |
Kameraad Verbeke wordt niet uitgeleverd aan Duitsland
Verbeke wordt niet uitgeleverd aan Duitsland
![]() ![]() © PDW [/size]KORTRIJK - De raadkamer van Kortrijk heeft vandaag beslist om Siegfried Verbeke niet uit te leveren aan Duitsland. De raadkamer argumenteerde dat Verbeke een Belg is en dat hij voor gelijkaardige feiten al veroordeeld werd door een rechtbank in Antwerpen. Verbeke wordt beschuldigd van negationisme en revisionisme. Via het internet zou hij de holocaust op de joden tijdens de Tweede Wereldoorlog hebben ontkend of geminimaliseerd. De rechtbank achtte het niet bewezen dat Verbeke dergelijke feiten heeft gepleegd in Duitsland. Duitsland had om zijn uitlevering gevraagd op basis van het Europees uitleveringsmandaat. Het parket kan nog in beroep gaan tegen de beslissing. Als het dat niet doet, wordt Verbeke vrijgelaten. 10/12/2004 - belga - bava :cheer: Het gerecht werkt nog op bepaalde plaatsen correct ! :cheer: :vlaander: |
Tja als hij er al voor gestraft is (wat voor mij al 1 x teveel is) dan kan men moeilijk verwachten dat hij er nog eens voor gestraft zou worden...
Dat is toch ook een van de basisbeginselen van een rechtsstaat dacht ik.. |
Voor mijn part mogen ze die verbele vergassen. Heeft hij er zelf niet om gevaagd? Ja, toch?
Spijtig genoeg bestaat de doodstraf niet bij ons, en zelfs het helpen tot zelfmoord mag niet. Was in dit geval wel handig geweest. ;-) |
van mijn part mogen ze een atoombom gooien...
|
Citaat:
De doodstraf eisen voor publicatie van boekskes. Wat heb jij voor verkrachters en moordenaars in petto, Antoon? Hetzelfde als ik voor de verkrachters van de vrije meningsuiting?:twisted: |
Jamaar Staaf boekskes publiceren... zeg nu zelf... dan vraagt ge derom he..
|
Waarom denkt ge dat Dutroux nog geen boek heeft uitgegeven he... die wou de doodstraf niet riskeren he...
|
Citaat:
Maar mensen helpen om zelfmoord te plegen zou hier anders goed van pas komen. Zeg nu zelf, hij zei dat hij graag zou vergast worden. We kunnen hem bijvoorbeeld helpen met overblijvende gaskamers van Saddam Hussein. ;-) Dan sta je hem bij, en tegelijk doe je de wereld een gunst. |
Citaat:
Of de wereld een aangenamere plek wordt door een uitgever van boekskes te elimineren, weet ik niet................. maar die opinie mag je blijkbaar nog vrij uiten....................... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Laat ons hem euthanaseren he... (is da just geschreven ... ?)
voor aborteren is het wa laat... |
Maar goed ook ... al dat gezever over negationisme ...
|
Citaat:
Proficiat voor jouw kennis van het Nederlands. Het juiste woord is inderdaad : [size=4]eu·tha·na·se·ren[/size] (ov.ww.) 1 euthanasie toepassen op Bron : Van Dale |
amai ik verschiet van mijn eigen......
|
Citaat:
|
Het is in Belgie toch beslist?
|
Citaat:
|
Tja als iemand zijn mening mij niet aanstaat zou ik hem ook het liefste achter de tralies zien verdwijnen...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be