Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Steek het op Corona! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=258471)

BigF 8 april 2021 14:09

Steek het op Corona!

Op welke plaatsen kreeg jij zoal te maken met de uitvlucht "Tsja, die Corona eh ...".

Het lijkt alsof dat alles wat tegenwoordig verkeerd gaat de schuld van Corona is en iedereen er zich achter verschuilt.

Op dat gebied natuurlijk wel verrekt handig.
Je kan verneuken wat je wil, het ligt altijd aan Corona.

Heel eventjes nam de Suez-boot die rol over maar nu die los is wordt alles weer netjes op Corona afgeschoven.

Wat jullie? Wat is de meest originele/vergezochte/belachelijke Corona-uitvlucht die je al te horen kreeg?

kelt 19 april 2021 17:36

Heden bleek dat men mij een schrijven (jawel,ooude school,dus bedrukt op gebleekte houtpulp en zo !) heeft laten geworden waarop kond gedaan werd van het feit dat het bankkantoor mijner gemeente zal ophouden te bestaan.

Uiteraard kan ondergetekende zich voor persoonlijke bancaire relaties melden bij een bankkantoor in een belendende gemeente waar men zich,luidens eerdervermeld schrijven,alle moeite zal getroosten mij te helpen en bedienen....

bon.....

De tweede helft van dat schrijven maakt echter (via een literaire omweg in het beschrijven der verschillende electronische zelfbankier-methodes)gans duidelijk dat men mij liever NIET persoonlijk wil helpen wegens de kroonaandoening. Absoluut verbijsterend echter is dat in dat schrijven,(uitgaande van een BANKinstelling dus!) mij ten stelligste wordt ontraden neus en mond aan te raken en bovendien met aandrang aangemaand desgevallend te niezen in een papieren zakdoekje... 8O

Als dat niet aan die corona ligt.......:roll:

Libro 19 april 2021 18:06

Blame it on Corona: braakneigingen bij de eerste slok.

kelt 21 april 2021 20:38

Amper een paar dagen na de melding van "mijn" bank dat ze het parochietje waar ondergetekende woonachtig is gaan achterlaten en mij aanmoedigen in een belendende parochie feitelijk liever NIET in het bankgebouw aldaar te verschijnen ,verschijnt een email in mijn smartphone....

...met de vraag een TEVREDENHEIDSENQUETE in te vullen.....8O

Het is me wat,de "hersenmist" veroorzaakt door het Kroonvirus .

IJsboer 21 april 2021 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 9650888)
Op welke plaatsen kreeg jij zoal te maken met de uitvlucht "Tsja, die Corona eh ...".

Het lijkt alsof dat alles wat tegenwoordig verkeerd gaat de schuld van Corona is en iedereen er zich achter verschuilt.

Op dat gebied natuurlijk wel verrekt handig.
Je kan verneuken wat je wil, het ligt altijd aan Corona.

Heel eventjes nam de Suez-boot die rol over maar nu die los is wordt alles weer netjes op Corona afgeschoven.

Wat jullie? Wat is de meest originele/vergezochte/belachelijke Corona-uitvlucht die je al te horen kreeg?

Ik was eens domweg vergeten mijn mondmasker op te zetten toen ik de supermarkt binnen wilde gaan.

Ik werd aangekeken als een terrorist/massamoordenaar die genocide wilde plegen.

kojak 22 april 2021 00:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 9661400)
Ik was eens domweg vergeten mijn mondmasker op te zetten toen ik de supermarkt binnen wilde gaan.

Al gedacht aan plastische chirurgie ? :mrgreen:

koe de poing 22 april 2021 00:21

Opstaan voor de middag. Allemaal goed en wel, maar die corona eh

kojak 22 april 2021 00:25

Weer niet in uw bed geraken.... Met al die artikels over Corona die ik nu nog moet lezen....

Skobelev 22 april 2021 06:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 9661400)

'k had dat vorige week op het containerpark voor. Maar de zeer vriendelijke man van het park in Geraardsbergen wees me er op.
Je zet dat ding al maanden alle dagen op en toch vergeet je het soms nog. :?

kojak 22 april 2021 07:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9661438)
'k had dat vorige week op het containerpark voor. Maar de zeer vriendelijke man van het park in Geraardsbergen wees me er op.

Als ze tegen mij zeggen dat ik er gisteren beter uitzag dan weet ik ook hoe laat het is. :lol:

IJsboer 22 april 2021 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9661438)

Jong geleerd is oud gedaan zeggen ze soms. :-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be