![]() |
Gaetan mist zijn katje~
https://www.hln.be/gent/3-000-euro-v...-ben~a8f5cfd7/
Goh amai, hij mist zijn poesje. :sweating: ![]() ![]() Citaat:
Moooooooooooooooooooooooooo :cry::cry::cry::cry::cry: Arme Gaetan :cry::cry::cry: Moooooooooooooooooooooo! (Hij is dan nog eens *chronisch vermoeid*. Hij, niet het poesje.... :rofl: #Hij mist "zijn kindje" (:silly:) (omg :rofl: :silly:) #ga daarmee naar de oorlog....... #(zou me niet verbazen dat het een janet is, oops solly -> homo) #dejeugdvantegenwoordighe #ofwelslaanzedeboelkort&klein #ofwelmissenzehunpoe-hoesje #Eau-LA-LA #(ik begin de kritiek op de woke's min of meer te begrijpen....) :silly: xD |
Goh nu moeten ze hem helpen met zoeken. #Hij is zelf *te vermoeid* om het Citadelperk te cruisen.....
#Ooooooooooocharme! #Moooooooooooooooooo! #Pls help Gaetan!! #:silly: :silly: |
Citaat:
Ik ben het boek over Leo2 aan het lezen. Daar is een hoofdstuk over Leo2 en de ‘Grande Horizontales’ (sic) :lol: Cleo de Mérode was naar verluidt één van de ‘horizontales’ van Leo2 en daarom noemde men hem in de schandaalpers toen Cleopold. |
#Amai wist ik niet :rofl: thx 4 sharing :BIG: :BIG:
|
Citaat:
Ook interessant! ;-) |
#loooooooooooooooool
|
Nu ik kan begrijpen dat het katje weg is; hele dagen + nachten met Gaetan in bed.......
#ik zou er voor minder onder muizen :rofl: |
Pas op, ik hou ook heel veel v katjes.
Alleen vraag ik me af waarom dit headline nieuws is. #hebben ze bij HLN echt niets anders te doen :silly: #Straks zijn katje op CNN :silly: |
Ik zie ook graag poesjes.
3000 Euro vind ik wel veel geld. HLN begint even erg te worden als het Nieuwsblad, een rioolgazet. 3000 Euro voor een weggelopen ongeschoren poes. No way. |
Ik mis al sinds de fucking anderhalvemeter-regel een poesje.
En zo ver kan ik niet schieten. |
Citaat:
|
#juist wel; hij ligt hele dagen in zijn bed (CVS) :silly:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oei oei, straks heb ik weer een RD aan mijn been :rofl:
|
Citaat:
|
Ik lees net dit:
https://www.medpets.be/bengaal/ Citaat:
#Arme Gaetan, ik denk sterk dat zijn poes er mss v onder gemuisd is...... |
Citaat:
|
Citaat:
|
#oelala ja :rofl: :rofl:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be