Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Twitter - zouden ze AI gebruiken ? In elk geval een intelligente beslissing (https://forum.politics.be/showthread.php?t=258482)

De Rode Willem 9 april 2021 06:13

Twitter - zouden ze AI gebruiken ? In elk geval een intelligente beslissing

https://www.hln.be/binnenland/twitte...aars~a23fcb00/

patrickve 9 april 2021 06:43

Ik begrijp niet dat mensen nog Twitter willen gebruiken.

Zephyrkaos 9 april 2021 06:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9651508)

waroom AI
zoiets zoals hier het rode driehoek bestaat ook bij Twitter

en daar zijn massal mensen die van het blok walgen
het is daar niet politics.be he :D

Pandareus 9 april 2021 06:59

:lol:

DucDEnghien 9 april 2021 07:07

Ik zou op het toilet dan nog eerder een foto van Van Grieken ophangen, is ie dichter bij de bron.

Zephyrkaos 9 april 2021 07:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 9651520)
Ik zou op het toilet dan nog eerder een foto van Van Grieken ophangen, is ie dichter bij de bron.

poepen en tegelijkertijd overgeven ? :rofl:

edwinp 9 april 2021 07:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zephyrkaos (Bericht 9651516)
waroom AI
zoiets zoals hier het rode driehoek bestaat ook bij Twitter

en daar zijn massal mensen die van het blok walgen
het is daar niet politics.be he :D

en toch..lijkt me een politieke ingreep en geen overtreding

ik volg niemand op Twitter maar ik weet nu zoals iedereen dat er een communist in de districtsraad zit met een voorliefde voor dictators
dus Twitter maakt feitelijk propaganda voor Van Grieken

Travis Bickle 9 april 2021 07:42

En zeggen dat Twitter er kwam om mensen te kans te geven te spreken en het woord te nemen. Als antwoord op censuur zeg maar. Net nu is het Twitter zelf dat zelf gebruik maakt van censuur.
Ik zie op termijn forums zoals dit (en alternativen) terug in opmars komen.

pajoske 9 april 2021 07:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door edwinp (Bericht 9651543)
en toch..lijkt me een politieke ingreep en geen overtreding

ik volg niemand op Twitter maar ik weet nu zoals iedereen dat er een communist in de districtsraad zit met een voorliefde voor dictators
dus Twitter maakt feitelijk propaganda voor Van Grieken

Als bestuurslid van een vereniging moeten wij aan elk lid toestemming vragen om een foto waar zij of hij opstaat te publiceren op internet of elk ander openbaar medium. Van Grieken heeft zonder toestemming een foto van die persoon geplaatst. Vindt gij dat geen overtreding? Ik dacht dat het VB zegt voor recht en orde op te komen. Blijkbaar geldt dat in hun ogen alleen als de overtreding door anderen gebeurt.

stuyckp 9 april 2021 07:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pajoske (Bericht 9651563)
Als bestuurslid van een vereniging moeten wij aan elk lid toestemming vragen om een foto waar zij of hij opstaat te publiceren op internet of elk ander openbaar medium. Van Grieken heeft zonder toestemming een foto van die persoon geplaatst. Vindt gij dat geen overtreding? Ik dacht dat het VB zegt voor recht en orde op te komen. Blijkbaar geldt dat in hun ogen alleen als de overtreding door anderen gebeurt.

Heb je de tekst gelezen ?
Het lijkt alsof hij in de val is gelokt.
Maar ten gronde vind ik dit geheel nogal zwakjes.

dalibor 9 april 2021 08:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 9651567)
Heb je de tekst gelezen ?
Het lijkt alsof hij in de val is gelokt.
Maar ten gronde vind ik dit geheel nogal zwakjes.

In de val gelokt? Eerder een ongezonde vorm van stalking ten aanzien van die Vonck die hem nu zuur opbreekt.

Of zouden het daar in Californië allemaal belgicisten zijn bij Twitter? :lol:

edwinp 9 april 2021 08:06

Citaat:

ik denk dat publieke figuren' zoals politici' mogen afgebeeld worden zonder toestemming (uiteraard niet voor commerciële doeleinden enz.)

edwinp 9 april 2021 08:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 9651573)
In de val gelokt? Eerder een ongezonde vorm van stalking ten aanzien van die Vonck die hem nu zuur opbreekt.

Of zouden het daar in Californië allemaal belgicisten zijn bij Twitter? :lol:

U denkt toch niet dat de 'moderatie' een nederlands onkundige americo is ?
Het zijn hoogstwaarschijnlijk vlamingen of nederlanders die modereren

dalibor 9 april 2021 08:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door edwinp (Bericht 9651579)
U denkt toch niet dat de 'moderatie' een nederlands onkundige americo is ?
Het zijn hoogstwaarschijnlijk vlamingen of nederlanders die modereren

Aha! Een politieke afrekening zeg ik u!

Vlad 9 april 2021 08:14

Eerst plaatst Vonk een foto van Lenin en Stalin op het internet en dan gaat hij huilen als Van Grieken die foto elders vertoont. Stel je nu eens voor wat er gebeurt als Filip De Winter een foto plaatst van zijn wc met foto's van Hitler en Mussolini ...

Ik begrijp niet hoe sommige mensen nog met zichzelf kunnen leven. Dit is totaal voorbij cognitieve dissonantie. Heerlijk vertoeven in de 'linkse' dictatoriale bubbel van de macht, media en multinationals ...

patrickve 9 april 2021 08:16

Citaat:

Als bestuurslid van een vereniging moeten wij aan elk lid toestemming vragen om een foto waar zij of hij opstaat te publiceren op internet of elk ander openbaar medium.

Ik zou denken dat er een uitzondering is voor mensen met een publiek mandaat he. Stel U voor dat je geen enkele foto mag tonen waar een politicus op staat. Dat als een politicus bijvoorbeeld een glas drinkt met een andere politicus (oei, dat was in het ancien regime), en dus waarschijnlijk enige affiniteit heeft met die andere, het verboden zou zijn om dat te tonen.

Dat als een minister een toespraak houdt, dat niet getoond mag worden.

edwinp 9 april 2021 08:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 9651582)
Aha! Een politieke afrekening zeg ik u!

dat heb ik niet gezegd.. ik zeg alleen maar hoe het spelletje werkt..

is trouwens reclame geworden voor TvG, dus als afrekening zeker mislukt

Citaat:

Stieren vallen rode dingen aan, het is meestal niet hun slimste zet.
Rooie, stieren zijn kleurenblind...en dodelijke slachtoffers van (een rode) valstrik :-)

patrickve 9 april 2021 08:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door edwinp (Bericht 9651578)
ik denk dat publieke figuren' zoals politici' mogen afgebeeld worden zonder toestemming (uiteraard niet voor commerciële doeleinden enz.)

Net hetzelfde gepost, had je reactie niet gezien.

dalibor 9 april 2021 08:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9651588)
Ik zou denken dat er een uitzondering is voor mensen met een publiek mandaat he. Stel U voor dat je geen enkele foto mag tonen waar een politicus op staat. Dat als een politicus bijvoorbeeld een glas drinkt met een andere politicus (oei, dat was in het ancien regime), en dus waarschijnlijk enige affiniteit heeft met die andere, het verboden zou zijn om dat te tonen.

Dat als een minister een toespraak houdt, dat niet getoond mag worden.

Dat zijn overwegingen die gelden in onze nationale privacywetgeving. Maar hier zitten we op een sociaal mediakanaal waarvan de beheerder zelf bepaalt wat hij daar zoal tolereert en wat niet. Het is geen zaak van publiek recht alleen.

Tom mag niet meer in de poëzie tekenen van die man van Twitter.

edwinp 9 april 2021 08:26

Is natuurlijk ook hypocriet van TvG, wetende dat er in zijn partij leden zijn die een andere massamoordenaar verafgoden...

Maar toch..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be