![]() |
Twitter - zouden ze AI gebruiken ? In elk geval een intelligente beslissing
|
Ik begrijp niet dat mensen nog Twitter willen gebruiken.
|
Citaat:
zoiets zoals hier het rode driehoek bestaat ook bij Twitter en daar zijn massal mensen die van het blok walgen het is daar niet politics.be he :D |
:lol:
|
Ik zou op het toilet dan nog eerder een foto van Van Grieken ophangen, is ie dichter bij de bron.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik volg niemand op Twitter maar ik weet nu zoals iedereen dat er een communist in de districtsraad zit met een voorliefde voor dictators dus Twitter maakt feitelijk propaganda voor Van Grieken |
En zeggen dat Twitter er kwam om mensen te kans te geven te spreken en het woord te nemen. Als antwoord op censuur zeg maar. Net nu is het Twitter zelf dat zelf gebruik maakt van censuur.
Ik zie op termijn forums zoals dit (en alternativen) terug in opmars komen. |
Citaat:
|
Citaat:
Het lijkt alsof hij in de val is gelokt. Maar ten gronde vind ik dit geheel nogal zwakjes. |
Citaat:
Of zouden het daar in Californië allemaal belgicisten zijn bij Twitter? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Het zijn hoogstwaarschijnlijk vlamingen of nederlanders die modereren |
Citaat:
|
Eerst plaatst Vonk een foto van Lenin en Stalin op het internet en dan gaat hij huilen als Van Grieken die foto elders vertoont. Stel je nu eens voor wat er gebeurt als Filip De Winter een foto plaatst van zijn wc met foto's van Hitler en Mussolini ...
Ik begrijp niet hoe sommige mensen nog met zichzelf kunnen leven. Dit is totaal voorbij cognitieve dissonantie. Heerlijk vertoeven in de 'linkse' dictatoriale bubbel van de macht, media en multinationals ... |
Citaat:
Dat als een minister een toespraak houdt, dat niet getoond mag worden. |
Citaat:
is trouwens reclame geworden voor TvG, dus als afrekening zeker mislukt Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tom mag niet meer in de poëzie tekenen van die man van Twitter. |
Is natuurlijk ook hypocriet van TvG, wetende dat er in zijn partij leden zijn die een andere massamoordenaar verafgoden...
Maar toch.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be