![]() |
Corona hulp voor zelfstandigen: 8 keer gratis psycholoog
Ik weet niet meer hoe ik hierop moet reageren. 8O
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210413_92685452 Zelfstandigen die getroffen zijn door de coronacrisis kunnen gebruikmaken van acht gratis sessies bij een psycholoog. Minister van Volksgezondheid Frank Vandenbroucke en minister voor Middenstand David Clarinval werkten daarvoor een bijkomend ondersteuningsaanbod uit via een eenjarig proefproject door de vzw “Un pass dans l’impasse”. |
Zo kunnen mensen met een nutteloos diploma en waardeloze kennis ook eens aan de slag.
|
Citaat:
|
Ah, de burger dus nog meer op kosten jagen. Want we weten allemaal wat "gratis" betekent, als de overheid erbij betrokken is.
|
Citaat:
Gelukkig zijn die middelen goedkoop. Helaas is de prijs voor de farma-omgekochte overheid een reden om de voorkeur te geven aan vaccins. En dat nodeloos dure wanbeleid krijgen we op onze belastingbrief. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En niet enkel voor zelfstandigen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie profiteert daarvan? Wie vult er weer zn corrupte zakken door uitbuiting van de miserie die ze zelf veroorzaakten? Gratis, maar alle belastingbetalers betalen mee voor de zelfstandigen, die mentale hulp nodig hebben voor hun broodroof door de politieke nepmaatregelen. De pleister op een houten been. |
Psychotherapie had natuurlijk nooit terugbetaald mogen worden, aangezien je daarbij totaal geen zicht hebt op de ernst van het probleem en de werking van de 'remedie'. Psychiaters werden voordien al terugbetaald, dat volstaat.
|
Citaat:
Geldverspilling. |
Citaat:
|
Citaat:
Tot daar het eenrichtingsverkeer van het 'solidariteitsprincipe'. |
Ik heb ooit beroep gedaan op een psycholoog doorverwezen via mijn huisarts. Ik heb er wel iets aan gehad. Ik heb 2 sessies betaald. Als deze gratis waren geweest had ik er misschien minder aan gehad. Door iets gratis te schenken ontneem je de voldoening van de betaaltransacties.
Ik snap het nut totaal niet van gratis sessies voor zelfstandigen. |
Citaat:
|
Gevolg van zelfstandige die zelfmoord pleegde naar aanleiding van lockdown. Waalse NGO dient daarop een project in. Gemakkelijkste weg voor beleidsmensen om toch maar vooral hun carrière niet beter in gevaar te brengen en ervoor te zorgen dat 'hen niets te verwijten valt' is om dat project goed te keuren. Of dat project zinvol is is niet direct de eerste bekommernis. Gebruik van belastinggeld ook niet.
De NGO werkt in dit project voor heel België maar is in de praktijk vooral toegespitst op Franssprekende hulpverleners. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be