![]() |
Jong slachtoffer minder waard dan corona ouderling
Dus, volgens Geert Molenberghs zal een jong persoon niet geholpen worden omdat het vol ligt met corona oudevandagen die aan de intubatie liggen, intubatie heeft bij ouderen een overlevingskans van 5%-10% met revalidatie en longtransplantatie.
Geert Molenberghs waarschuwt voor versoepelingen: “Als je straks na je terrasje een ongeval hebt, zal niemand je kunnen helpen” https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210414_93502337 Iets zegt me dat de medische wereld is doorgeslaan :| |
lol ja, angst zaaien is ook een manier eh
|
geert trakteert toch niet
wie mist diene paljas aan tafel |
Ze weten niet meer van welk hout pijlen maken om versoepelingen te kunnen blijven weigeren en hervatten van het normale leven te blijven saboteren.
Dan gaan ze maar wat uit hun duim zuigen en een toekomstig doemscenario verzinnen in de hoop om opnieuw proberen angst aan te jagen. Hahahaha..madame soleil. Hoe belachelijk kun je jezelf nog maken, hoe laag kun je zinken? molenberghs is de gek die denkt dat iedereen gek is, hij mag ook nachtelijke telefoontjes krijgen, net zoals de ranzige. Misschien houden ze dan eindelijk eens hun vuile smoel om angst en paniek te zaaien met een kristallen bol. |
Er zijn sektarische maatregelen gebruikt en nu is eender welk gevaar of dat nu een virus of aliens zijn geloofwaardig onder het grote deel van de bevolking die zich onderworpen hebben.
Covid is de katalysator naar de redding, een nieuwe wereldorde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dát dus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is ook op weg om Van Ranst van de eerste plaats in ongevraagde media optredens met doemdenkerij te stoten |
Citaat:
Er is daar ook corona + ze schieten je daar "per ongeluk" dood, alleszins al je neger bent. |
Citaat:
Het is hier ook nog beter dan in afrika want daar sterven ze van de honger. :roll: Het gaat hier om de terugkeer naar ons normale leven dat gesaboteerd blijft worden door klojo's met een titelke en afdreiging met waarzeggerij door een kristallen bol. Wel, mijn kristallen bol zegt dat als alle maatregelen worden opgeheven, het normale leven gewoon zn gang zal gaan zoals voor de coronafobie, op voorwaarde dat het onwettelijk geknoei aan onze wetten voor vernietiging van onze rechten wordt teruggedraaid of het zal de politiek zuur opbreken. |
Citaat:
Hij had ook kunnen zeggen: en dan zullen geisoleerden die zodanig verzwakt zijn van de schrik en de isolatie en het gebrek aan buitenlucht, die van de trap vallen van zwakte en bibber, niet meer opgenomen kunnen worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet niet hoe precies Meulenbergske dat formuleerde ...
Maar ik heb wel de Dweil gehoord op de persconferentie van vandaag. Hij gaf voorbeelden die niet leuk waren. Vb. een redelijk jongvolwassene waarbij hersentumor wordt vastgesteld. Normaal is dat onmiddellijk biopsie of zoiets, maar nu was het: we gaan noodgedwongen een korte tijd moeten uitstellen want de intensive care ... (ik denk: die gast gaat daar niet dood van, maar als ge een corona-intensive-care-patiënt daar weghaalt, dan is die wel dood een paar uur later ... die jonge gast zijn kansen worden evenwel toch ernstig gehypothekeerd. daarom: de maatregelen zijn heel erg nodig. Ze hadden moeten veel steviger afgedwongen worden ... |
En nu gaan we alweer wat gemekker horen ...
|
Citaat:
|
Citaat:
Als het probleem is dat die vol liggen, maak die dan leeg he. Zoveel ambras is dat toch niet ? Dat gaat U wat, 2000 doden opleveren ? Dat is nog geen 10% van het "resultaat" van het gemaatregel tot nu toe, en dat is vergelijkbaar met de mensen die men vorig jaar in augustus voor het gemaatregel heeft doodgeknepen. Ik zie dus echt het probleem niet. We hebben al 1500 mensen doodgeknepen "voor de zaak", dan kunnen we dat nu toch ook eens in omgekeerde richting doen, nee ? Trouwens, wat kan ons die onnozelaar met zijn hersentumor schelen ? Wij hebben veel en veel meer levensjaren verknoeid met het gemaatregel. Geef die met zijn hersentumor ook maar een goeie klop van de hamer op zijn kop, dan is dat probleem ook weer opgelost he. We gaan het land toch niet platleggen voor wat idioten met een hersentumor, nee ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be