Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   reisverbod enkel voor gepeupel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=258569)

Rahowa 14 april 2021 17:03

reisverbod enkel voor gepeupel

Volksvertegenwoordigster Goedele Liekens werd gespot in Marbella.De mainstream media zwijgen zedig.

https://www.tscheldt.be/is-dit-goede...-open-vldster/

CUFI 14 april 2021 23:50

Veel beterschap gewenst Goedele.

De Rode Willem 15 april 2021 05:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 9655937)
Volksvertegenwoordigster Goedele Liekens werd gespot in Marbella.De mainstream media zwijgen zedig.

https://www.hln.be/showbizz/heel-wat...huis~ad0ffc30/

Knuppel 15 april 2021 06:33

Citaat:

Goedele zal inMarbella zijn voor een kanker behandeling.
Essentiële reizen zijn toegelaten.

Vandaag vertrekt een buur van mij ook naar Spanje. Hij gaat er een villa kopen.

Universalia 15 april 2021 08:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9656273)
Goedele zal inMarbella zijn voor een kanker behandeling.
Essentiële reizen zijn toegelaten.

Vandaag vertrekt een buur van mij ook naar Spanje. Hij gaat er een villa kopen.

Naar zonnige oorden trekken om kanker te genezen????

Huidkanker door teveel zon?

Citaat:

De bekende risicofactor voor huidkanker is teveel uv-straling. Elke keer als je huid verbrandt, beschadigt je DNA onherstelbaar.
Nooit fan geweest van de dame in kwestie.

Pandareus 15 april 2021 09:07

Tegen mijn gewoonte in toch eens op de link naar 't scheldt geklikt, het volstaat een 'lezersreactie' of tien te lezen om kotsneigingen te krijgen...

Van onder welke steen, of vanuit welk riool kruipt dat volk dat zulke dingen neerpent ?
Er zit zelfs een kloot tussen die suggereert dat ze syfillis heeft...

Vrijheideerst 15 april 2021 09:14

Citaat:

Het is voor een kankerbehandeling.

:roll:

Vrijheideerst 15 april 2021 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9656313)
Naar zonnige oorden trekken om kanker te genezen????

Huidkanker door teveel zon?

Nooit fan geweest van de dame in kwestie.

Ja en?

Zipper 15 april 2021 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9656374)
Tegen mijn gewoonte in toch eens op de link naar 't scheldt geklikt, het volstaat een 'lezersreactie' of tien te lezen om kotsneigingen te krijgen...

Van onder welke steen, of vanuit welk riool kruipt dat volk dat zulke dingen neerpent ?

Waarschijnlijk vanonder dezelfde steen, of uit dezelfde riool als diegene(n) die bepaalde Vlaamse politici met nazi's vergelijkt.

wagner.666 15 april 2021 10:39

Citaat:

:lolabove:

:rofl::rofl::rofl:

Van onder welke steen, of vanuit welk riool kruipt dat volk dat zulke dingen neerpen.

de steen van de waarheid.

Ga in een andere draad nog een beetje racistische praat uitslaan tegenover de Aziatische mede forumleden.

De Rode Willem 15 april 2021 10:44

Citaat:

Over het extreem lage niveau van 't Scheldt zijn we het totaal eens.
MAAR

Er is een reisverbod.
Ik zie geen enkele reden waarom BV's, sportmensen en politici zich daar niet aan zouden moeten houden.
Ik ben op dit moment betrokken bij de ondersteuning van het hoofd van een medisch labo. De namen die ik hier zie passeren voor een covid test wegens op reis, slaat alles.
Enkele van die mensen spreek ik persoonlijk en die geven toe dat ze doodgewoon op plezierreis gaan !

De Rode Willem 15 april 2021 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9656378)
Het is voor een kankerbehandeling.

:roll:

Er is geen enkele behandeling waarvoor er medische onweerlegbare argumenten zijn om deze in Spanje en niet in België te laten uitvoeren.

CUFI 15 april 2021 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9656466)
Er is geen enkele behandeling waarvoor er medische onweerlegbare argumenten zijn om deze in Spanje en niet in België te laten uitvoeren.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC151833/

Pandareus 15 april 2021 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9656464)
Over het extreem lage niveau van 't Scheldt zijn we het totaal eens.
MAAR

Er is een reisverbod.
Ik zie geen enkele reden waarom BV's, sportmensen en politici zich daar niet aan zouden moeten houden.
Ik ben op dit moment betrokken bij de ondersteuning van het hoofd van een medisch labo. De namen die ik hier zie passeren voor een covid test wegens op reis, slaat alles.
Enkele van die mensen spreek ik persoonlijk en die geven toe dat ze doodgewoon op plezierreis gaan !

Inhoudelijk volledig akkoord met jouw kritiek, die ik deel.
De super reporters van 't scheldt zijn nu waarschijnlijk aan het analyseren of de daar gevolgde therapie inderdaad enkel in spanje kan gegeven worden, of dat zij hun excuses gaan aanbieden aan La Liekens.

Gipsy 15 april 2021 11:24

Op de foto ziet ze er zeer slecht uit, kan men dat mens niet gerust laten?

CUFI 15 april 2021 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9656485)
Inhoudelijk volledig akkoord met jouw kritiek, die ik deel.
De super reporters van 't scheldt zijn nu waarschijnlijk aan het analyseren of de daar gevolgde therapie inderdaad enkel in spanje kan gegeven worden, of dat zij hun excuses gaan aanbieden aan La Liekens.

Hier was alternatieve hulp, tot ze die mensen hun leven zuur maakte. (Trekt uw plant). Zie link die ik gaf aan Rode Willem, 75% van de behandelde muizen hadden een stop van tumorgroei na behandeling met cannabinoïden.

Als een dierbare of uw leven er vanaf hangt is er geen wet, maar plicht.

De Rode Willem 15 april 2021 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9656471)

Dit is een artikel van een Spaanseonderzoeksgroep dat rapporteert over de erste indicaties (in muizen) van een bepaalde behandeling.
Aangezien het artikel uit 2003 stamt kan dit misschien reeds in de praktijk zijn ingevoerd.
Maar dan nog, dergelijke behandelingen worden door andere oncologische centra over genomen en worden niet alleen uitgevoerdin de dienst waar het onderzoek is gebeurd
Dit artikel is dus geen enkel bewijs dat die therapie alleen in Spanje kan worden gevolgd.

CUFI 15 april 2021 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9656503)
Dit is een artikel van een Spaanseonderzoeksgroep dat rapporteert over de erste indicaties (in muizen) van een bepaalde behandeling.
Aangezien het artikel uit 2003 stamt kan dit misschien reeds in de praktijk zijn ingevoerd.
Maar dan nog, dergelijke behandelingen worden door andere oncologische centra over genomen en worden niet alleen uitgevoerdin de dienst waar het onderzoek is gebeurd
Dit artikel is dus geen enkel bewijs dat die therapie alleen in Spanje kan worden gevolgd.

Er werd in vivo aangetoond dat een type huidkanker haar groei gestopt werd door cannabinoides.

Er zijn intussen honderdtal getuigenissen van mensen. De geest is wel uit de fles. Ik kan u honderdtallen onderzoeken -peer reviewed- rond de oren slagen anno 2021.
Waarom legaliseren zoveel staten denk je? Follow the science.
Spanje is veel toleranter naartoe medicinale cannabis dan België. Vele zaadtelers verhuisd naar Spanje omdat het daar beter is dan België en Nederland.

De Rode Willem 15 april 2021 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9656507)
E
Spanje is veel toleranter naartoe medicinale cannabis dan België. Vele zaadtelers verhuisd naar Spanje omdat het daar beter is dan België en Nederland.

Dikke zwans,
Wanneer ECHT bewezen is (klinische studie die aan alle eisen van een klinische studie voldoet) dat cannabinoïden echt helpen worden die in België weldegelijk ingezet.
Alleen zit veel van het therapeutische effect van cannabinoïden doodleuk tussen de oren.

CUFI 15 april 2021 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9656515)
Dikke zwans,
Wanneer ECHT bewezen is (klinische studie die aan alle eisen van een klinische studie voldoet) dat cannabinoïden echt helpen worden die in België weldegelijk ingezet.
Alleen zit veel van het therapeutische effect van cannabinoïden doodleuk tussen de oren.

Wat is echt bewijzen dan volgens u?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be