![]() |
Dedecker wil terrassen openen op 1 mei
Hopelijk krijgen we in Middelkerke op 1 mei wat spektakel te zien.
Terrassen die onwettig openen, lokale politie die niets doet en federale politie die dan komt opdraven. Hopelijk met het nodige duw en trekwerk tot gevolg.... :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Voor de persconferentie opteerde DD inderdaad voor 1 mei. Jambon deed dat ook. Er is ondertussen een compromis. Ik begrijp niet waarom je hiermee nog op de proppen komt. Waarom hoop je op spektakel ? Kom je kijken ? |
Volgens mij is dit de eerste stap naar de onafhankelijkheid van het Groothertogdom Middelkerke.
Het enige obstakel is nog om een koning te vinden die JMDD hertog wil maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik woon niet ver van Middelkerke, misschien ga ik er wel eens wandelen :-) Tijd voor wat actie. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
https://palnws.be/2021/04/vandenbrou...bijzonder-laf/ |
Citaat:
Als hij de terrassen opendoet, ga ik ook eens piepen. 5 minuten tram. Ik geloof het niet. De uitbaters riskeren dat niet, of zou Dedecker hun boetes betalen. |
Citaat:
:roll: |
Citaat:
Die valt de linkse geld verbrander niet aan. |
Citaat:
Ik zou dan wel een waterke bestellen. De ordetroepen zullen je glas op tijd en stond wel bijvullen denk ik. |
Citaat:
Een sportief iemand doet dat toch te voet zekers ? En eens ter plaatse kan je een deugddoend voetbad nemen. Of rechts in de zee, of gewoon rechtdoor op den dijk. De politie is uw vriend, je weet wel. :lol: ;) |
De ordetroepen.....
|
Doet me aan Duitschland denken....
|
opletten voor paarden en blote ti*ten op de dijk !
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be