![]() |
60.000 vaccinaties "minder" pfff verwaarloosbaar!!
Daar zakt uw broek toch vanaf zeker...8O8O8O
Beke gaf dit aan op radio 1. We hebben en krijgen 60.000 vaccins van Johnson die voor de volgende 14 dagen zijn, in de koelkast gestoken. Dat is verwaarloosbaar zegt dus Beke. Daar kan ik echt niet bij. 100 duizenden!!! mensen smeken om een vaccin. En omdat er 7 op 7.000.000 een bloedklonter kregen. Dan beginnen we er niet mee. 8O. Als er iets verwaarloosbaar is, dan is het dat getal wel!!! Ik begrijp dat niet! echt waar. Ik begrijp echt niet waarom men staat te roepen VACCINEREN!!! Terwijl men in de praktijk bang is van een speld in een hooiberg. |
Citaat:
Door die mensen niet te vaccineren, of later te vaccineren, gaat men meer covid doden hebben dan er zouden vallen door vaccinatie. Maar de totaal omgekeerde kosten-baten analyse is al het geval sinds het begin van deze toestanden he. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Johnson & Johnson heeft daarop de leveringen aan Europa uitgesteld en ook zelf gevraagd om de vaccinatie tijdelijk stop te zetten." DS |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeer opvallend: paniekzaaierij in de paar dagen voor en na het "overlegcomité".
Boring. |
Citaat:
Als morgen J&J zegt ah, het is toch ok. Dan zijn "diezelfde" vaccins ineens wel goed. Of omgekeerd, ze zijn niet goed...gaat me ze dan wegkappen??. Komaan hé. Er zijn genoeg mensen die dat kleine risico zeker willen nemen. Men moet daar niet flauw over doen. Die 'schijtmentaliteit' zal ooit onze ondergang betekenen. |
Citaat:
|
Tja, als er geen vaccins zijn, dan kan geen 70% van de bevolking gevaccineerd worden, kan de groepsimmuniteit niet bereikt worden en worden dus ook niet alle tijdelijke noodmaatregelen opgeheven om terug een normaal leven te hervatten.
Toch slim bekeken van beke en co: zo rekken we de gijzeling van het volk door onwettige maatregelen nog wat, we saboteren gewoon de vaccinaties door de vaccins achter slot en grendel te steken, uiteraard voor de veiligheid en bescherming van de volksgezondheid als vals voorwendsel. |
Citaat:
|
Citaat:
Daar loopt alles mis in ons land. |
Citaat:
Dan schuiven ze toch morgen weer maar enkele procenten op om een andere stok te vinden om de hond te blijven slaan en ons in ons kot te houden? Jojo spelen, zoals met alles en al een heel jaar door idioten die dat spel nog steeds niet schijnen te doorzien en hun coronafobie in stand blijven houden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be