![]() |
Stad Antwerpen deelt graits geld uit, zonder controle
https://www.hln.be/antwerpen/audit-s...d-br~aedd423d/
Citaat:
Wie hoorde ik tot enkele jaren geleden nog balken dat "geld uitgeven van een ander wel heel gemakkelijk is ?" En als El Kaouakibi zo'n gunstelinge was, hoeveel van dergelijke mensen lopen er in Antwerpen nog rond die letterlijk alleen moeten opstaan om de geldkraan open te draaien ? De totale chaos lijkt daar in Antwerpen te zijn toegeslagen. |
Een landgoed in toscane koop je niet met een simpele ministersloontje.
|
Citaat:
Een vroegere deelnemer zou dit draadverkloterij noemen en de pleger ervan een draadverkloter. Ikzelf doe zoiets niet natuurlijk :lol: Rechts moet blijkbaar heel veel toedekken in Antwerpen om zo snel al met een discussie stroman te komen aandragen. |
Citaat:
Maar goed, ik verwacht niet veel anders. |
Citaat:
Weet u meer misschien ? Zijn er ministers betrokken bij het Antwerpse geld uitdelen ? Ik neem aan dat u daar op een eenvoudige manier een ter zake doend antwoord op hebt. |
Citaat:
|
Citaat:
Toch alvast bedankt voor uw zeer gedegen en totaal "to the point" bijdrage. Ik noteer alvast dat u niet weerlegt (en dus instemt) met het geknoei in Antwerpen dat leidde tot gratis uitdelen van geld aan El Kaouakibi. Ik merk ook in uw goed onderbouwde bijdrage dat u alvast geen indicaties hebt dat ministers betrokken zijn bij het gelduitdeelschandaal van de Antwerpse gemeeteraad en al zeker niet dat daarmee landgoederen in Toscane zijn verworven. |
De beste manier om de totale afgang te vieren: rap een andere draad opstarten om de aandacht af te leiden.
Citaat:
Citaat:
Bart Somers stelt Sihame El Kaouakibi voor https://www.youtube.com/watch?v=bpAJpmAMdhs Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Arm kind... Gelukkig wordt de aandacht van het gediscrimineerde sukkeltje door de blauwe partijsoldaatjes naar "Antwerpen" afgeleid. Daar zitten de racistische Vlaams-nationalisten die haar sociale projecten weigerden te subsidiëren. |
Kijk hé het huidig stadsbestuur vraagt zelf om een neutrale audit, waarin zonder verpinken het stadsbestuur slechte en onvoldoende controle wordt verweten...dat is wat men noemt open bestuur...iets wat de sossen nog nooit toegepast hebben
|
Citaat:
-je gebruikt off topic de term 'racistisch' terwijl het niet over het Blok gaat -de vlaams-nationalisten van het schoon verdiep subsidieerden wel degelijk haar projecten, met maar liefst 3,5 mio |
Citaat:
N-VA , Open-vld en Vooruit probeer toch een paar basisprincipes te snappen, ok ? https://www.antwerpen.be/nl/overzich...-samenstelling |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vandaar dat de grote manitou zo stil is over Sihame. |
K&k
|
Citaat:
Remember, toen BDW dat verdedigde, omdat 'hij daar zelf niks van kent' en een manager van dergelijk niveau niet voor een simpel schepenwedde te strikken is. Straffe 'manager' : 3,5 mio subsidies geven en dan geen controles doorvoeren... |
Citaat:
troldraad = buffer overflow quality = 0.00001 [AI detectie off] |
Citaat:
Zowat alle partijen stonden te lonken naar die dame. Met als gevolg dat ze werd begraven met subsidies. En voor wat dan nog. Dat projectje is zo mager, en er zijn zoveel groepen die hunkeren naar subsidies. Alle partijen moeten wat dit betreft aan zelfreflectie doen. pure anti politiek. Dat dit naar boven komt is ook geen toeval natuurlijk. De eigen achterban van El Sihame kon het niet verkroppen dat ze naar open vld ging. Er ontstonden interne wrijvingen en de bal ging aan het rollen. Het dossier is wellicht zeer ingewikkeld, maar ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat moest ze niet bij open vld gegaan zijn dat het misschien zelfs niet zou uitgekomen zijn. De achterban is meer pvda blijkbaar. Maar dan had ze dan weer die subsidies niet gekregen. Dus om subsidies te verkrijgen moet je dus ook nog eens lid zijn van de juiste partij. Het zou het project in kwestie moeten zijn dat daarvoor bepalend is. En persoonlijk vind ik urban dance een zeer mager beestje met een te kleine doelgroep. |
Citaat:
Opzettelijk misleidende topic-titel. Totaal waardeloos getrol. ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be