![]() |
Belgisch antwoord op stijgende cijfers;minder vaccinties meer versoepelingen
Doen ze dit nu om te lachen of weten die Vivaldi clowns, echt niet beter.?
Terwijl de cijfers ipv te dalen terug beginnen te stijgen gaan onze Vivaldi Ministers in overdrive, maar helaas in de verkeerde richting. De Covid cijfers stijgen en Vivaldi gaat versoepelen en minder snel vaccineren . ttps://www.hln.be/binnenland/vaccinatietempo-moet-de-hoogte-in-en-toch-zetten-we-volgende-week-42-procent-minder-spuitjes-hoe-kan-dat~ac2d5c0ff/ Vive La Belgique.:cry: Alweer een bijkomende reden voor de Vlaamse onafhankelijkheid ,dat we zo snel mogelijk verlost zijn van deze onbekwame Belgische " regeerders". |
Citaat:
De Witte Woede is in slaap gevallen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgende week en de week daarop gaan er minder vaccins toegediend worden dan deze week en de Covid-cijfers gaan terug de verkeerde kant op. En volgende week gaan de scholen al terug open en daarna de kappers en daarna de terrasjes.:roll: |
Citaat:
Maar goed, ik zeg tegen mijn baas ook dat ik hard werk terwijl ik een hele dag geen klop heb uitgestoken. Iets anders zeggen zou nogal dom zijn. |
Citaat:
Dat zou nogal dom zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
De enige plek waar dat niet lukt, is in de prive waar er uiteindelijk een ontevreden klant is die niet wil betalen. Maar overal waar ge op publieke fondsen zit, is het allemaal hetzelfde tot helemaal bovenaan he. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uiteindelijk is het iets te vroeg om te juichen. |
Citaat:
We zijn half '40 zoiets. |
Citaat:
|
Citaat:
Horeca is iets van het vorige regime, dat is nu gedaan. Er is geen enkele reden om te denken dat het gaat "verbeteren" he. We hebben de maanden tijd, gekocht met de vaccinatie, grotendeels opgebruikt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be