Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Belgisch antwoord op stijgende cijfers;minder vaccinties meer versoepelingen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=258611)

Witte Kaproen 16 april 2021 16:32

Belgisch antwoord op stijgende cijfers;minder vaccinties meer versoepelingen

Doen ze dit nu om te lachen of weten die Vivaldi clowns, echt niet beter.?

Terwijl de cijfers ipv te dalen terug beginnen te stijgen

gaan onze Vivaldi Ministers in overdrive,

maar helaas in de verkeerde richting.

De Covid cijfers stijgen en Vivaldi gaat versoepelen en minder snel vaccineren .

ttps://www.hln.be/binnenland/vaccinatietempo-moet-de-hoogte-in-en-toch-zetten-we-volgende-week-42-procent-minder-spuitjes-hoe-kan-dat~ac2d5c0ff/

Vive La Belgique.:cry:

Alweer een bijkomende reden voor de Vlaamse onafhankelijkheid ,dat we zo snel mogelijk verlost zijn van deze onbekwame Belgische " regeerders".

Boduo 16 april 2021 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 9657506)

De Covid cijfers stijgen en Vivaldi gaat versoepelen en minder snel vaccineren .

ttps://www.hln.be/binnenland/vaccinatietempo-moet-de-hoogte-in-en-toch-zetten-we-volgende-week-42-procent-minder-spuitjes-hoe-kan-dat~ac2d5c0ff/

Alweer een bijkomende reden voor de Vlaamse onafhankelijkheid ,dat we zo snel mogelijk verlost zijn van deze onbekwame Belgische " regeerders".

Al het zorgpersoneel wordt alweer de dupe.
De Witte Woede is in slaap gevallen ?

Erra555 16 april 2021 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9657509)
Al het zorgpersoneel wordt alweer de dupe.
De Witte Woede is in slaap gevallen ?

Of misschien is het er helemaal zo druk niet meer?

Dadeemelee 16 april 2021 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 9657506)

In dat artikel staat exact het tegengestelde. De Covid besmettingen etc. dalen en er wordt maximaal gevaccineerd.

Boduo 16 april 2021 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9657519)
In dat artikel staat exact het tegengestelde. De Covid besmettingen etc. dalen en er wordt maximaal gevaccineerd.

OK maar de ziekenhuizen liggen meestal VOL !!!

Erra555 16 april 2021 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9657531)
OK maar de ziekenhuizen liggen meestal VOL !!!

Een hotel heeft ook graag alle kamers volzet.

Witte Kaproen 16 april 2021 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9657519)

Dan loopt dat artikel wat achter.

Volgende week en de week daarop gaan er minder vaccins toegediend worden dan deze week en de Covid-cijfers gaan terug de verkeerde kant op.

En volgende week gaan de scholen al terug open en daarna de kappers en daarna de terrasjes.:roll:

denkimi 16 april 2021 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Erra555 (Bericht 9657515)
Of misschien is het er helemaal zo druk niet meer?

Het is ondertussen al een jaar niet meer druk geweest in de ziekenhuizen.

Maar goed, ik zeg tegen mijn baas ook dat ik hard werk terwijl ik een hele dag geen klop heb uitgestoken. Iets anders zeggen zou nogal dom zijn.

Boduo 16 april 2021 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door denkimi (Bericht 9657546)
Het is ondertussen al een jaar niet meer druk geweest in de ziekenhuizen.

Maar goed, ik zeg tegen mijn baas ook dat ik hard werk terwijl ik een hele dag geen klop heb uitgestoken. Iets anders zeggen zou nogal dom zijn.

En je baas gelóóft dat ?
Dat zou nogal dom zijn.

Erra555 16 april 2021 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9657549)
En je baas gelóóft dat ?
Dat zou nogal dom zijn.

U overschat de intelligentie van bazen.

patrickve 16 april 2021 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9657549)
En je baas gelóóft dat ?
Dat zou nogal dom zijn.

Die zegt hetzelfde tegen ZIJN baas he :-)

De enige plek waar dat niet lukt, is in de prive waar er uiteindelijk een ontevreden klant is die niet wil betalen. Maar overal waar ge op publieke fondsen zit, is het allemaal hetzelfde tot helemaal bovenaan he.

Boduo 16 april 2021 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9657559)
Die zegt hetzelfde tegen ZIJN baas he :-)

De enige plek waar dat niet lukt, is in de prive waar er uiteindelijk een ontevreden klant is die niet wil betalen. Maar overal waar ge op publieke fondsen zit, is het allemaal hetzelfde tot helemaal bovenaan he.

Kafka ?

patrickve 16 april 2021 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9657576)
Kafka ?

Nee, publieke fondsen :lol:

Rudy 16 april 2021 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 9657538)

Volgende week en de week daarop gaan er minder vaccins toegediend worden dan deze week en de Covid-cijfers gaan terug de verkeerde kant op.

En volgende week gaan de scholen al terug open en daarna de kappers en daarna de terrasjes.:roll:

Behalve aan het openen van de scholen zijn er voorwaarden gekoppeld aan de aangekondigde versoepelingen.
Uiteindelijk is het iets te vroeg om te juichen.

Reverberation 16 april 2021 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9657637)
Behalve aan het openen van de scholen zijn er voorwaarden gekoppeld aan de aangekondigde versoepelingen.

Niemand staat te juichen, integendeel, de massahysterie zal verder gaan.
We zijn half '40 zoiets.

Dadeemelee 16 april 2021 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 9657538)

Het is gewoon een rekenkundige anomalie. Delen door 4 ipv 5.

patrickve 16 april 2021 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9657637)

Inderdaad, de horeca gaat niet meer open. Of gaat een heel kort tijdje "voor de show" half open.

Horeca is iets van het vorige regime, dat is nu gedaan. Er is geen enkele reden om te denken dat het gaat "verbeteren" he. We hebben de maanden tijd, gekocht met de vaccinatie, grotendeels opgebruikt.

Der Wanderer 16 april 2021 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9657710)
Inderdaad, de horeca gaat niet meer open. Of gaat een heel kort tijdje "voor de show" half open.

Horeca is iets van het vorige regime, dat is nu gedaan. Er is geen enkele reden om te denken dat het gaat "verbeteren" he. We hebben de maanden tijd, gekocht met de vaccinatie, grotendeels opgebruikt.

"the Grrrrrrreaaat RRRRrrrrressetttt." (K.S.)

patrickve 17 april 2021 05:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer (Bericht 9657774)
"the Grrrrrrreaaat RRRRrrrrressetttt." (K.S.)

Nee, dat is zelfs niet gepland. Ik denk dat zelfs Vandenbroecke denkt dat de horeca volgend jaar rond deze tijd open is. Hij weet nog niet dat dat het geval niet zal zijn.

Der Wanderer 17 april 2021 06:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9657850)
Nee, dat is zelfs niet gepland. Ik denk dat zelfs Vandenbroecke denkt dat de horeca volgend jaar rond deze tijd open is. Hij weet nog niet dat dat het geval niet zal zijn.

Nu noem je ook net iemand waarvan ik inderdaad kan aannemen dat hij dat gelooft. Maar het staat wel degelijk al in essentie in Schwabs boek en ik snap niet goed de naiviteit over die dingen. (En nee, ik zeg daarmee niet dat ze zelf Covid verspreid hebben, dat weet ik niet.)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be