![]() |
Criminele reiziger geeft brutale klappen aan treinbegeleider na discussie mondmasker
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210418_93130290
Zo erg is het gekomen. Wat een stuk verdriet, die aggressieve reiziger. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een stom, triestig, te betreuren incident.
Ik vind dit geen corona onderwerp, ook al heeft de aanleiding iets met het niet dragen van een mondmasker te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik neem mijn hoed voor u af Henri. |
Citaat:
|
Citaat:
Deze agressie heeft met covid zo goed als niets te maken. Een trein-ticket willen controleren is voor sommigen al voldoende aanleiding om klappen uit te delen. Dit is zelfs geen nieuws meer als je bedenkt hoe vaak het afgelopen jaren voorkwam. Alle beroepen die een controlerende functie hebben of wat autoriteit uitstralen worden steeds meer agressie gewaar. |
Klappen geven is slagen en verwondingen; crimineel dus.
In groep: nog erger. En in dit geval zijn het klappen aan iemand die in opdracht van de gemeenschap zijn beroep uitoefent. Alhoewel dat dat dus even veel pijn doet als bij een andere mens, vinden we als gemeenschap dat dit net iets erger is. Het is tegelijk ook een dikke middenvinger naar de maatschappij. |
Wat wel grappig was: die twee ‘jongemannen’ waren achteraf blijkbaar kwaad op de treinman omdat ze door te vechten de Ramadan verbroken hadden. :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die gewoonte om voor niets schuld te aanvaarden en alles altijd op een ander te steken heeft echt wel een ziekelijke omvang gekregen. Met zo'n volk valt gewoon niet samen te leven. |
Citaat:
Een agressieveling die tot de actie overgaat en iemand slaat is een misdadiger. In deze dus ook. Dat zou zelfs een trol als Rik moeten weten. |
Over 10 jaar ontvangt hij een medaille voor zijn moed tegen de nazi's.
De collaborateurs daarentegen, .... |
Citaat:
Het is een voorbeeld van een maatschappelijk probleem. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be