![]() |
Barschaamte
Zijn er etablissementen waarvoor je je achteraf schaamt, dat je er binnen bent geweest? Ik ben ooit per vergissing in een homobar beland. De Malpertuus in Leuven was ook niet voor herhaling vatbaar.
|
Citaat:
Je moest je schamen. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ooit met een kameraad in een Thaise massage-bar beland (hier in de Vlaanders), beschaamd ben ik niet, maar ik vond het er maar niets: een hoop vulgaire, grofgebekte Thaise chicks die ik voortdurend "money" hoorde zeggen, veel te duur bier, en bizarre mannelijke mede-klanten
|
Citaat:
Ja, dat zal wel! U hoeft zich echter niet te schamen want veel werkplekken zijn ook grote nichtenkroegen. Wat er daar al "aanwezig" is, niet te geloven! Haartjes elke dag mooi in de plooi. Rode schoentjes Overdreven met geurwater besprenkelt roken Om de zeven stappen naar het gemak wegens "last van een volle blaas" Het zal eerder last zijn van hun achterste opening slijmen (gatlikken) met de bazen Werken? Te lastig meneer! Om de twee weken ziek, enz. Geestelijke besmetting: Mijn werkvriend is ziek, ik dan ook... enz. met echt mannelijke groeten |
Citaat:
Wat is dat? Citaat:
![]() Met Ardeense groeten |
![]() |
Toen ik hier net lid was en in de Eduaard zijn café kwam wou Piazolli zijn vinger -zelfs hand- in mijn kont steken.
|
Citaat:
Maar sindsdien laat ie zijn schaamhaar groeien als penitentie. We vergeven het hem. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En mocht dit het geval zijn, dan kan ie met zijn baard in zijn neus peuteren als hij hier naar zijn favoriete draad gaat kijken. :mrgreen: |
Dat wordt hier zelfs voor mij te vettig :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
In Zweden is dat standaard lesmateriaal voor 10 jarigen.... https://www.frontnieuws.com/zweeds-l...p-basisschool/ |
Op mijn 14 ben ik meegegaan om onze bekers en trofeeën te gaan halen in de Zenith, Aalst aan het oude zwembad. Dat was, tot voor de verandering in een bar met schaars geklede meisjes, ons clublokaal. Op uw 14 tussen volwassen vrouwen in niemendalletjes, dan was ik toch wat beschaamd...Nu zou dat het geval niet meer zijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be