![]() |
Kaouakibi drijft Bart in de armen van Forza Flandria
De opeenvolgende schandalen ivm de subsidie fraude van het"politiek correct"
"dansmarieke met de mooie krulletjes" zal de kiezer zodanig doen weglopen van de klassieke partijen bij de volgende verkiezingen, dat Bart geen burgemeester meer zal kunnen worden zonder de steun van de volledige Forza Flandria. Johan Cruijff had gelijk toen hij stelde dat "Elk nadeel ook zijn voordeel heeft". Go go" Dansmarieke"... Scharrelt nog wat meer in de Antwerpse schatkist , de Forza Flandria dankt U :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar daar werken ze liever met duiven om hun boodschap over te brengen. |
Citaat:
|
Citaat:
Tot grote wanhoop van de Belgicisten. |
Citaat:
8-) |
Citaat:
U gelooft nog steeds de uitspraken van een politicus.:roll: De hedendaagse politicus verandert sneller van mening dan jij van overjas. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eens hij de N-VA electoraal naar traditio-resultaten heeft gebracht wordt zijn ontslag aanvaard. Als vanzelfsprekend. |
Citaat:
en de beste burgemeester van Antwerpen.:-) Het ene zal het gevolg van het andere zijn. |
U negeert weer compleet de realiteit.
Het VB grijpt de zaak El Kaouakibi aan om te vitten op... N-VA (en Open VLD natuurlijk). |
Citaat:
Dat staat in de job beschrijving. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb geen kritiek op het feit dat het VB hier garen uit tracht te spinnen. Mijn punt is echter dat dit dus helemaal de 'Forza Flandria' niet versterkt. |
Citaat:
|
Citaat:
De titel van dit topic is: Kaouakibi drijft Bart in de armen van Forza Flandria. Indien het VB (al dan niet terecht) de zaak El Kaouakibi aangrijpt om kritiek te uiten op N-VA, dan is het tegendeel toch waar? Dan drijft de zaak Bart toch net niet in de armen van 'Forza Flandria'? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar focus nu gewoon even op het onderwerp van dit topic: brengt de zaak El Kaouakibi N-VA en VB dichter bij elkaar? Ik denk dat het omgekeerde waar is. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be