Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Echtgenote van Belgische ambtenaar in Z-Korea slaat winkelbediende (https://forum.politics.be/showthread.php?t=258689)

Eyjafjallajökull 22 april 2021 14:58

Echtgenote van Belgische ambtenaar in Z-Korea slaat winkelbediende

https://www.standaard.be/cnt/dmf20210422_94037054

Wat denkt die domestique wel inderdaad :lol:

wagner.666 22 april 2021 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 9661805)
https://www.standaard.be/cnt/dmf20210422_94037054

Wat denkt die domestique wel inderdaad :lol:

Sla nooit een Koreaanse vrouw, en ik kan het weten.
Feitelijk geen enkele vrouw, maar Koreaanse zijn nog een klasse apart.

Eyjafjallajökull 22 april 2021 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 (Bericht 9661810)
Sla nooit een Koreaanse vrouw, en ik kan het weten.
Feitelijk geen enkele vrouw, maar Koreaanse zijn nog een klasse apart.

Wagner is ten andere ook gestorven (aan een hartinfarct) na een ruzie met zijn vrouw.

Had die ook losse handjes misschien ?

wagner.666 22 april 2021 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 9661812)
Wagner is ten andere ook gestorven (aan een hartinfarct) na een ruzie met zijn vrouw.

Dat kan wel zijn dat hij losse handjes had, maar ik niet.Mijn naam is trouwens Wagner 666 en heb respect voor iedereen die dat verdient, maar soms zijn er dooie kelners die daar te kort schieten.

Eduard Khil 22 april 2021 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 (Bericht 9661818)
Dat kan wel zijn dat hij losse handjes had, maar ik niet.Mijn naam is trouwens Wagner 666 en heb respect voor iedereen die dat verdient, maar soms zijn er dooie kelners die daar te kort schieten.

hooeoeoeoeoeoe :lol: Het pikt precies héééél hard hé , dat teentje waar ik op getrapt heb :lol:

wagner.666 22 april 2021 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9661823)
hooeoeoeoeoeoe :lol: Het pikt precies héééél hard hé , dat teentje waar ik op getrapt heb :lol:

En hoe was uw verlof, blijkbaar doet het echt zeer. Alhoewel hoe kan een dooie rus pijn hebben.

Eduard Khil 22 april 2021 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 (Bericht 9661828)
En hoe was uw verlof, blijkbaar doet het echt zeer. Alhoewel hoe kan een dooie rus pijn hebben.

zeer? Ik ben ok hoor. Wie zit er hier te klagen dat hij geen respect krijgt, en huilie huilie te doen? Ik alvast niet :lol:

Eduard Khil 22 april 2021 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 9661812)

pas maar op dat ge van die muziek niet opeens Polen wilt gaan binnenvallen :lol:

De schoofzak 22 april 2021 16:38

Ik begrijp niet goed waarom "ons" land die ambassadeur nog niet vervangen heeft door een andere.
Of minstens aankondigde dit te doen, zodra de Koreaanse autoriteiten melden dat zij oordelen dat de feiten bewezen zijn.

En hoe HLN een zoete omschrijving van racisme kan geven: priceless !! (die ambassadeur is blijkbaar gehuwd met een mogelijk Chinese ..)

Citaat:

Het speelt ook een rol dat Xiang Xueqiu van Chinese afkomst zou zijn. Veel Zuid-Koreanen hebben een negatieve perceptie van China. (HLN 22/4/21)

Eduard Khil 22 april 2021 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9661865)
Ik begrijp niet goed waarom "ons" land die ambassadeur nog niet vervangen heeft door een andere.
Of minstens aankondigde dit te doen, zodra de Koreaanse autoriteiten melden dat zij oordelen dat de feiten bewezen zijn.

En hoe HLN een zoete omschrijving van racisme kan geven: priceless !! (die ambassadeur is blijkbaar gehuwd met een mogelijk Chinese ..)

We kunnen misschien iemand van Koreaanse origine sturen die ook de Belgische nationaliteit heeft?

bembem 23 april 2021 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9661865)

Kan best zijn. Ik verschiet er alvast niet van....
For instance toen ik in Seoul geen Koreaans bleek te kennen, werd ik in horeca enz. nogal eens hostiel benaderd. Wss dacht men dat ik Chinees of Japans was of zoiets.

bembem 23 april 2021 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9661872)
We kunnen misschien iemand van Koreaanse origine sturen die ook de Belgische nationaliteit heeft?

Hou je manieren.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be