![]() |
Vlaamse regering opent heksenjacht op bedrijven
Net zoals Joren Vermeersch vraag ik mij af hoe wettelijk dit is.
Discriminatie is een misdrijf zegt men maar zet men niet aan tot of lokt de regering hiermee geen misdrijf uit? Citaat:
|
Wat betekent 'in kaart brengen' ?
|
Citaat:
Zullen we beginnen met het "mysteriecalls" te noemen, of praktijktests? Of nog beter: correspondentietests? De Vlaamse regering komt met een systeem van 'correspondentietests' tegen discriminatie. Het gaat om fictieve sollicitaties of fictieve aanmeldingen voor een woning. De regering stelde eerder dit jaar een expertencomité samen om een monitoringsysteem uit te werken dat discriminatie in kaart moet brengen. Dat gebeurde na een discussie, ook binnen de meerderheid, over het al of niet invoeren van praktijktests. Bartje Somers heeft zijn nieuwste slag thuis gehaald. En de N-VA fungeert als dweil. |
Elders in dit forum zijn er tig draadjes gestart omtrent een dansschool voor kansarmen en allerlei geplogendheden daarrond....
De totaalbedragen daarrond (zowel onbetwist als betwist) zijn MINDER dan het vernoemde bedrag om bedrijven te gaan pesten....bezighouding voor ambtenaren op overschot.....en een DUIDELIJK bewijs dat we belastingsgeld te veel overhandigen aan de oelewappers ,deze keer de Vlaamse regering (neen,ik ben het MOE....:evil: ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan weten dat de blauwen zowel in de federale als in de Vlaamse regering de lakens uitdelen. Somers trekt ALTIJD de kaart van de federale regering. |
Citaat:
In deze onrechtstreeks via Somers. De krachtsverhoudingen lijken heel duidelijk. |
Citaat:
|
Dat Jambon zich telang zwak heeft opgesteld is waar. Maar dat zijn partij de grootste verliezer was met dubbel zoveel stemmen als alle andere traditionele partijen is dikke zever.
|
Voor een coalitie met de "liberalen" betaalt de N-VA de prijs. Dat zal ze leren!
|
Citaat:
Het is hier nog niet erg genoeg in België ..... Een bedrijf neemt aan wie zij het meest geschikt vinden, logisch toch? Wie het anders doet snijdt in zijn eigen leer. Geen enkel staatsbedrijf die een cent opbrengt maar ze gaan wel eens vertellen hoe jij het moet doen, net zoals de vakbonden. Hoogmoed en dom zijn kent schijnbaar geen grenzen. Ze kunnen krullenpoedel misschien aan het hoofd zetten die krijgt momenteel toch al 5.000€ p.m. om niets te doen. |
Citaat:
|
Citaat:
Migratie en het binnen laten van migranten is een puur economisch onderwerp anno 2021. Migranten houden de lonen voor laaggeschoolden laag. Maar ook hooggeschoolden (vb Indische of Oekraïnse ICT'ers) van buitenlandse komaf werken wel aan een lager loon dan de Belgische. Dus de VOKA partij MOEt gewoon pro - migratie zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zullen weeral de anderen zijn. Jullie hebben geen van allen al in de gaten dat ik bewust niet meer meespeel. Trouwens dit forum kan mij gestolen worden. Recent kwam er opnieuw mij ene uitlachen over mijn gronden. Zulke mentaliteit is een democratie onwaardig. Moet ik de enige zijn die dat beseft of durf zeggen. Voor de rest loopt dat hele forum hier rond met de staart tussen zijn benen. Maar die ene gezalfde mag hier komen zeggen wat hij wil. En dat jullie dat niet willen horen of zien is de enige oorzaak dat ze met uw voeten spelen of blijven spelen. Dit forum doet aan vriendjespolitiek. Al jaren. En met dat kinderlijk gedoe van één kleuter verdoe ik mijn tijd niet meer. De moderator is hier de baas en doet dus wat hij wil. Niks tegen te beginnen. Dus ik reageer op mijn manier. Ik zeg dus niks meer. Bovendien zou ik veel kunnen zeggen. Maar van in den beginne toen ik op dit forum kwam heb ik één vraag gesteld waarop ik natuurlijk nooit een antwoord kreeg. En nu stel ik ze zelfs niet meer. Jullie maken veel plezier. Doe zo verder. Ik gun het jullie |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be