![]() |
Alzheimer en Creutzfeldt-Jakob
Alzheimer en Creutzfeldt-Jakob zijn serieuze ziektes. Genezing is op dit moment totaal niet haalbaar. Eenmaal het verdict van de ziekte valt, is het einde nabij. Aangenaam is anders!
Mijn vraag daarbij is: kan het zijn dat het kapsel van de persoon daar iets mee te maken heeft? Kijk naar Thatcher! Zo'n sterke en slimme madam, maar overduidelijk met een bloemkoolkapsel. Ze is gestorven aan Alzheimer. Compleet afgetakeld en zei op een bepaald moment alleen achterlijke dingen. Zou er een correlatie zijn? |
Hillary Clinton had op een bepaald moment ook bloemkoolhaar. Het ging haar precies ook niet echt voor de wind hé
|
prachtig nieuws uit online meme-land. Eduard Anatolyevich Khil, de Russische bariton die enkele jaren geleden een internetsensatie werd als de Trololo-man, is vandaag overleden na een beroerte en een coma. In de jaren zeventig zong hij het liedje 'Ik ben blij dat ik eindelijk naar huis mag', maar het werd twee jaar geleden pas echt populair toen het op YouTube opdook. Zelf was Eduard niet echt opgezet met al die aandacht, naar eigen zeggen had hij liever die erkenning gekregen toen hij nog actief was als zanger.
![]() |
Ja allemaal waar. Maar ik was tenminste niet de aanzet tot een nieuwe wereldoorlog, laat staan de grote inspiratiebron van de vuile Nazi's :lol:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat is het volgende dat je gaat beweren? Fybromyalgie is een echte ziekte? :lol: trololololooooololooo |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
De Trololo man was die al in 2012 niet naar de eeuwige jachtvelden vertrokken? ![]() |
Deze beroemde wereldleider heeft ook een bloemkoolkapsel.
Oh ja, toevallig is het een Koreaan. (en heeft duidelijk al de populaire eyelid surgery gekregen) Wat ik niet zeker weet, is of hij alzheimer heeft of dat zijn gedrag aangeboren is. Dat vergt bijkomend onderzoek ! ![]() |
Citaat:
En vergeten dat gij al de Vlaams Belang kiezers gaat vergassen, de beroemde democraat van Politics de pandareus, lid van de open vld de meest sjoemelende partij van het land, ze zijn al ver over de PS en spa gesprongen. |
Citaat:
|
Citaat:
En je gaat me nu toch echt niet vertellen dat je nooit iets vernomen hebt over de eyelid surgery van onze koreaanse wereldleider ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be