![]() |
Dedecker legt beerput van Belgische politiek en media bloot
Interview duurt bijna een uur maar is de moeite waard, alles komt er aan bod !
https://www.golfbrekers.be/twee-dwar...rek-2/#respond |
Dries is goed bezig. Ik ben veel respect voor hem beginnen krijgen.
|
|
Citaat:
Vlaams-radicale blog :D serieus? |
DeDecker spreekt klare taal.
Ons land is zo rot als snot. Die toestanden rond De Gucht herinner ik mij nog. |
Citaat:
|
Citaat:
De media die mee heulen met het regime gaan zo iets niet weergeven. Als je het interview gezien had zou je dat geweten hebben. |
Citaat:
Twee dwarsliggers in gesprek 1 p.s. Deze was best 'interessant' om naar te kijken. Dr. Jeff Hoeyberghs: “Zorg dat Marcske niks overkomt, We hebben hem nodig in het gerecht!” Naast de vrij pikante uitspraken naar van Ranst toe had hij over het Covid-19 wel gelijk????? |
Citaat:
|
Dedecker is na zijn niet erg geslaagd avontuur bij de N-VA (2 keer dan nog) aan het hengelen naar het VB.
Ik heb het niet kunnen uitkijken door Dries zijn irritante stem en omdat ook Dedecker Sihamgate blijkbaar ziet als de mislukking der alle allochtonen. Om dan uit te komen bij zijn afkeer van de Islam en het Katholicisme. |
Citaat:
|
Citaat:
En btw, Dedecker heeft in het verleden meerdere "aanbiedingen" gekregen vh VB, dus van hengelen is dus geen sprake. |
Citaat:
"De keizer van Oostende" moest iedere Belg eens lezen om te beseffen hoe het er hier aan toe gaat. Dom achter een vlag lopen zal ons niet verder helpen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Ik vind de opiniestukjes van De Decker in de Knack weer-ga-loos! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be