![]() |
Opkomstplicht afgeschaft bij lokale verkiezingen.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210430_93840306
Citaat:
|
Citaat:
Dat is in tegenstelling tot wat u graag gelooft niet enkel op basis van 'foert' en 'ik ben malcontent'. |
Citaat:
Sindsdien zijn "de partijen" van de foertstemmers en malconten er met rassen schreden op vooruit gegaan. Hoop doet leven. Wanhoop ook. |
Citaat:
gaan hierdoor automatisch met de uitslag akkoord !! m.a.w. Niet janken of protesteren wanneer "uw" partij verliest , of ook niet feesten wanneer "uw" part won !! |
Citaat:
|
Vwala !! :-)
Vele interesseren zich niet aan politiek !! Andere zeggen dat het toch geen fluit uithaalt , of vinden het gewoon niet de moeite of tijdverspilling !! Ik ga ermee akkoord dat politiek een stinkende beerput is , ze vegen zelf hun achterwerk aan de regels en lachen ons uit , hoe kan je zulke onnozelaars er het best uit de politiek stampen ?? Ik volg de politiek ook niet echt , maar ik ga wel bewust stemmen om de onnozelaars die ik niet moet weg te stemmen !! Nu nog de parlementsverkiezingsopkomstplicht afschaffen !! De (s)lopende regering hoe is samengesteld ?? !! Stemrecht !! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dus zal BDW zichzelf in 2424 opvolgen in de koekenstad, en PhDW zal in de oppositie blijven zitten, zelfs al zou hij meer stemmen halen dan zijn nemesis. |
Citaat:
|
Citaat:
Na de vivaldimiserie, en de electorale gevolgen daarvan, zullen nog weinige partijtjes goesting hebben om die miserie nog eens over te doen op Vlaams niveau. Bovendien vallen alle verkiezingen samen. Er zullen lessen getrokken worden waar tot nu nog niemand aan heeft gedacht. Of aan heeft willen denken. |
Citaat:
Wat deze wijziging niet doet, is de grendel openen van de sanitaire schutkring. |
Citaat:
Kan gebeuren, het zou niet zonder gevolgen blijven bij de N-VA denk ik. We zien wel hoe het loopt. |
Citaat:
|
Citaat:
N-VA weet dat, daarom hebben ze open en bloot hun programmapunt nummer één in de vuilbak gesmeten. |
Het zou mij niet verbazen dat de volgende lokale verkiezing samenvalt met de federale...
Dus iedereen blij gemaakt met een dode mus ;-):lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be