Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Nieuwe vreemdelingenwet voor Japan: Driemaal afgewezen personen worden uitgezet (https://forum.politics.be/showthread.php?t=258937)

Universalia 6 mei 2021 08:16

Nieuwe vreemdelingenwet voor Japan: Driemaal afgewezen personen worden uitgezet

Na driemaal maar pas?

Vergat ik weer even: driemaal is scheepsrecht zeker?

Citaat:

Japan hecht, ondanks aanzienlijke demografische problemen, nog steeds geen waarde aan immigratie in noemenswaardige mate. Daarom wil de liberaal-democratische regering van minister-president Suga het land nu een scherpere vreemdelingenwet voorschrijven, die uitzettingen vergemakkelijkt en langdurige gevangenisstraffen van buitenlanders zo mogelijk moet verhinderen.

quercus 6 mei 2021 09:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9671613)

Na driemaal maar pas?

In Japan kom je niet zomaar binnenwandelen. En zeker niet als je aanhanger bent van Mo.

Zipper 6 mei 2021 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9671682)
In Japan kom je niet zomaar binnenwandelen. En zeker niet als je aanhanger bent van Mo.

het duurt niet lang meer of wij moeten opzij gaan voor die soort.

Zipper 6 mei 2021 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9671613)

Na driemaal maar pas?

In Japan moet je als inwijkeling een meerwaarde voor het land betekenen, hier in Europa wordt alles en iedereen binnengelaten.

Universalia 7 mei 2021 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9671814)
het duurt niet lang meer of wij moeten opzij gaan voor die soort.

Het is inderdaad opletten geblazen of wij zullen een stapje opzij moeten zetten.

Ik las zelfs ergens (link kwijt) op het net dat de Moslims bepaalde kerken aan het omvormen zijn naar Moskeeën.

Mocht dat waar zijn dan denk ik: Katholieke geloof en zijn aanhangers de vergeetput in?

Naast dat alles is het niet echt een mooi toekomstbeeld.

Zeker niet voor onze kinderen & kleinkinderen. :roll:

Ach, schrijf ik dat nu weer?

Het is eigenlijk fout want die pappen er al allemaal met aan met de 'nieuwkomers'. :|

dewanand 11 mei 2021 15:25

Brief Thierry Baudet Forum voor Democratie. The Back to Home 203 views

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9671963)
In Japan moet je als inwijkeling een meerwaarde voor het land betekenen, hier in Europa wordt alles en iedereen binnengelaten.

ja, je moet het harde, ruige, Japanse Tsunami klimaat eerst begrijpen he. Hard om Hard ok, dus het Japanse RAS daar is al minstens 3800 jaar verhard ok, en alles is simpelle evolutie.

nu begrijp ik het beter

massa immigratie is altijd fout, maar je moet naar alle duizenden parameters kijken in het hele integrale migratie model.

Argumentaties he daar gaat het om.

Nederland is VOL=VOL STEM CD: Change Direction

Universalia 18 mei 2021 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dewanand (Bericht 9675587)
ja, je moet het harde, ruige, Japanse Tsunami klimaat eerst begrijpen he. Hard om Hard ok, dus het Japanse RAS daar is al minstens 3800 jaar verhard ok, en alles is simpelle evolutie.

nu begrijp ik het beter

massa immigratie is altijd fout, maar je moet naar alle duizenden parameters kijken in het hele integrale migratie model.

Argumentaties he daar gaat het om.

Nederland is VOL=VOL STEM CD: Change Direction

Misschien kunnen ze allemaal richting de VS varen want had Biden géén uitnodigende hand of is die daar ook al op teruggekomen???

Weyland 18 mei 2021 15:46

Die is nieuw. Ik weet ook dat mensen op de zwarte lijst belanden als ze zich op Japans grondgebied misdragen als buitenlander. Die komen er nooit meer in.

maddox 18 mei 2021 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 9680056)
Die is nieuw. Ik weet ook dat mensen op de zwarte lijst belanden als ze zich op Japans grondgebied misdragen als buitenlander. Die komen er nooit meer in.

Niet verschillend met de VAE ten andere.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be