![]() |
Wat wordt de nieuwe hoofdstad van Vlaanderen?
Moest Vlaanderen ooit onafhankelijk worden, wat wordt dan de hoofdstad?
Wat mij betreft Antwerpen: Het ligt centraal, Vlotte verbinding met Amsterdam, Bruxelles en Parijs. Ik zeg Bruxelles omdat ik heel het hoofdstedelijk gewest zou doneren aan de Franstalige Belgen. Ze moeten dan zelf maar uitvechten of ze bij Wallonië willen horen of een autonome staat willen worden (enclave). |
Erps-Kwerps. Klein maar gezellig.
|
Leuven natuurlijk.
|
Citaat:
|
Borgerhout
De multicultureelste hoofdstad van Vlaanderen. En vlot bereikbaar na de oosterweelverbinding of met tram 10 of 24 Op de overkapte ring is plaats genoeg voor een nieuw parlementsgebouw. En voor betogingen. |
Tielen. Het dorpje van IJsboerke.
|
Citaat:
|
Geachte heren
De doorluchtige, gespierde en groot geschapen heer Koenaard Depuydt heeft het volgende meegedeeld inzake de zogezegde nevenbenaming "Broekzele" voor Brussel. Citaat:
Hoogachtend |
Citaat:
Ligt dit stadje volgens het links -en Belgsgezinde broederschap niet in Brabant? Bij voorbaat dank |
Luchtfoto Erps-Kwerps.
U ziet, er is nog heel wat ruimte over voor verkavelingen. |
In ons land "Vlaanderen",dat in feite een grote stad is,is er geen behoefte aan een vaste centrale plaats.Er is overal epibreer-infrastructuur genoeg,tot op de nieuwe generatie gemeentehuizen overal toe,om alle gewenste staatsfuncties tijdelijk,zoals het een moderne organisatie betaamt,te doen...
Een Ministerraad kan al eens plaatsvinden in het gemeentehuis van Ledegem en de week erna in Sleidinge en eventuele uitgebreidere kamercommissies in Zaal ISO te Izegem,bijvoorbeeld.... Hoofdstad....:roll:.....mensenlief we zijn 2021 hé..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat die Limburgers en andere ANtwerpenaren en zo uitvreten kan me eigenlijk niks schelen....:twisted: |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Da's een goeie ! :lol: |
Citaat:
want het leven is beter met een pluim in uw gat ![]() |
Bon;
Om de zaken misschien toch wat eenvoudiger te houden komen enkel gemeentes waar een brouwerij te vinden is in aanmerking voor het regelmatig houden van "zittingen van hoofdstedelijk belang" aangaande Vlaanderen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be