![]() |
Vragen bij draden.
https://forum.politics.be/showthread.php?t=242198 Is een bordeelbezoek aftrekbaar?
|
Geachte heer met het boekje
Wat is een "bordeelbezoek"? Bij voorbaat dank |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht van niet maar ik zou er echt niet van verschieten dat het in tegenwoordige tijden wel kan. |
Ik meen toch te mogen opmerken dat het toegeven van de uitoefening van contactsporten het afgelopen jaar,en er nog belastingskorting voor eisen ook,mogelijk niet de slimste aktie zal blijken te zijn.....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De wetgever weet ook dat een natje een droogje helpen bij het zakendoen. |
Daarmee samenhangend: als de werkneemster van een immobiliënkantoor zich laat neuken om de klant te overhalen tot de aankoop van het pand, moet haar baas haar dan marktconform vergoeden voor die prestatie?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De prestatie zal moeten begeleid worden met de uitreiking van een fiscaal certifikaat hoor.
Gezien het uitreiken van dergelijk formuier (belastingskode nog te bepalen) gepaard dient te gaan van een duplikaat dat doorgezonden wordt (electronisch weliswaar) naar de belastingsadministratie en aldaar in de juiste (vooringevulde-) belastingsaangifte zal aangebracht worden,zal helaas de anonimiteit van de prestatie naar de overheid toe verloren gaan. De regering zal binnenkort bepalen welke tegemoetkoming voor bedoelde prestaties een belastingsplichtige kan tegemoetzien. Het is waarschijnlijk,om budgettaire redenen,dat slechts belastingstegemoetkomingen kunnen voorzien worden vanaf een 50-tal prestaties per aanslagjaar. |
Citaat:
Met certifikaat :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als je veel zou willen geven zou ik toch via een notaris gaan moest ik u zijn. Of zet het toch ten minste op papier. :lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be