![]() |
Niet te missen Netflix en/of tv-programma's en series
We steken van wal met Lady bouwers, de olijke avonturen van loodgieter Gitte, loodgieter Rachel, vriendinnen Claudia en Jolien en ... de rosse pussy :?
Benieuwd of zo'n programma jonge vrouwen kan aanzetten om in de bouw te werken. Die Gitte heeft wel een mooie stem. ![]() |
Drie seizoenen "Hannibal".
Met Mads Mikkelsen als de beruchte psychiater. Het speelt zich af voor "Silence of the lambs". |
Citaat:
|
Jupiter’s Legacy begint goed. Deel van de Millarworld franchise van Netflix tegen de DC en Marvel heroes van de concurrentie.
|
Shadow and Bone zou goed zijn hoorde ik.
Maar het is helaas geen Game of Thrones, eerder een verwaterde tiener-reeks, een beetje zoals The Witcher eerder ok al was. Het blijft wachten op iets dat ook maar in de verste verte GoT kan benaderen, hopelijk zijn de Spin Offs die eraan komen een beetje de moeite. |
Farina, gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
Een cartel van tabaksmokkelaars die geen drugs Verhandelen, want voor dope ga je de bak in en Voor sigaretten niet. Dan verandert Spanje de wet, Voor illegale sigaretten ga je de bak in. Het vervolg laat zich raden. Farina betekent bloem,zo noemden ze coke. |
Citaat:
Maar ahhh ze spelen The Goonies ook nog eens, Goonies never say die ! |
Op Netflix: Ratched. Heel spannende serie!
Ook spannend: The serpent. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal. |
Citaat:
|
Citaat:
Echt een aanrader. |
1 Bijlage(n)
|
Wat kost Netflix tegenwoordig bij Telenet?
|
Citaat:
Ik begin er niet aan, films genoeg in de kasten staan. |
Citaat:
Telenet voorziet enkel een icoontje, kanaalnummer voor het comfort van de gebruiker. Meer niet. |
Citaat:
Maar: ze mag 2 extra personen 'toevoegen' op haar Netflix-account. Ze heeft mij en haar schoonouders toegevoegd en bijgevolg betaal ik niks. :-) Ik kan gewoon gratis kijken zowel via mijn laptop als op mijn TV. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga deze avond nog even Netflixen :-D
|
Citaat:
bron: https://help.netflix.com/nl/node/24926 Wij kunnen met 4 (gezinnen) gelijk kijken. Tip: Crash landing on you. Capitani. La Trêve. La forêt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be