![]() |
de groepsverzekering komt in het vizier
Fiscaal gunstregime groepsverzekeringen kost schatkist jaarlijks miljarden
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En nu komt dat dus in het vizier. De middenklasse is weer het kind van de rekening. |
Ja ze moesten een PS regering hebben he...
En nu gaan ze het kleine geld dat ne mens nog heeft ook uit zijne zak gaan ratten. |
Ik ga er van uit dat tegen de tijd ik op pensioen wil gaan de EU/Blegische overheid alle pensioenfondsen, 1ste, 2de en 3de pijler gaat belasten tot 95% ofzo.
Dus ik zorg dat mijn eigen bijdrage zo min mogelijk is, mijn werkgevers mogen die te plunderen gekende reserves aanspekken. Ik zorg er wel voor dat mijn reserves in niet gekende , niet traceerbare en goed geconserveerde vorm op veilige lokaties zijn opgeslagen. Mijn staalvoorraad blijkt nu een goeie investering te zijn, als ik zou willen verkopen... |
Citaat:
|
Citaat:
U moest eens weten welke drama's de werkende bevolking doormaakt. Allemaal op conto van de vorige rechtse regering. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar met zulke prijzen, we gaan waarschijnlijk terug aluminium elektriciteitsdraad zien. |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens wees maar zeker dat deze maatregel de werknemers hun tweede peiler gaat viseren en waarschijnlijk om de ambtenaren pensioenen te kunnen betalen. En deze regering is extreem links. |
Tja al die parasieten in de ambtenarij en gelukszoekers die men hier binnenhaalt moeten toch ergens van betaald worden. Je zag dit toch al jaren aankomen dat de staat dit niet kon laten liggen. Iedereen die decenia lang gespaard heeft en het idee had een leuk appeltje voor de dorst te hebben is er aan voor de moeite. Bij de roverheid kan je maar van 1 ding zeker zijn. Je zal genaaid worden, en als het kan 2 keer. Totaal onbetrouwbaar zijn ze.
|
Ondertussen vergeten de grootste kiekens dat die pensioenfondsen dank zij hun stabiele kapitalen wel een enorme boost geven aan de economie.
|
Citaat:
Links of rechts, regeren kunnen ze niet, geld beheren nog minder en als ze te kort komen slaan ze toe waar ze het vinden. Meestal bij de middenklasse, wat hebben ze daar al allemaal niet weggehaald de laatste jaren? Zij rekenen zich rijk maar ons arm .... |
Citaat:
|
Zou een gedeelte van de middenklasse tot op heden niet de trouwste leden tellen van de vakboungden?
Laat ze ze maar kwijtspelen. |
Citaat:
|
Citaat:
Een hervorming dringt zich dus wel degelijk op. Verplicht maken bijvoorbeeld. |
Citaat:
Dat de (r)overheid het wou promoten door er een belastingsvoordeeltje tegenover te zetten, is eenzelfde truk als ze toepassen op zonnepanelen en dieselwagens. Mijn gepensioeneerde oom heeft zijn perfect in orde zijnde dieselwagen uit voorzorg verkocht. Pre-corona was hij nogal reizerig ingesteld, en hij was al aan't voorbereiden voor de volgende weekend-trips door Duitsland. Bleek dat een aantal steden waar ie graag naar toe ging een dieselhaat hebben gekweekt. 2 opties.
Hij heeft dus dezelfde wagen, van hetzelfde bouwjaar gekocht met een benzinemotor die 30% krachtiger is en voorzien van veel meer opties (dus zwaarder). Zijn redenering. Citaat:
|
Citaat:
Of minstens: toegankelijk voor iedereen. Vb. je zou moeten kunnen opteren om al je verdiende centen aan te wenden voor je eerste woning te kunnen aanschaffen. |
Citaat:
Sorry hoor maar nu moet ik toch even lachen. Als er iets oneerlijk is dan is het net die hoge pensioenen van statutaire ambtenaren. En uitgesteld loon is niet de verklaring noch de reden. |
Citaat:
Hervormingen zijn inderdaad dringend nodig, maar niet onder de vorm van weeral nieuwe belastingen, maar wel onder de vorm van een efficientere overheid. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be