![]() |
Nu ook fraude in Middelkerke.
Is dat niet de stad van enfant terrible JMDD ?
Vaccinatiefraude bij brandweer van Middelkerke: "Commandant plaatste de echtgenotes ook op de lijst" https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/05...-gevaccineerd/ |
Citaat:
|
Verontrustende zakes bij JMDD
|
Dit kan uitmonden in iets gaande van een "tuchtsanctie" tot ontslag hoor....
Uiteindelijk zal de werkgever (zijnde de gemeente Middelkerke onder leiding van burgemeester JMDD) moeten uitmaken of ze nog vertrouwen kunnen hebben in die kerel ,in zo een vooraanstaande functie,die daar en dan die beslissingen genomen heeft..... Misschien komt men straks met argumentatie af dat het raar zou zijn dat je zelf als "prioritair" en "risicogroep wegens risicoberoep" zou mogen beschouwd worden maar diegenen die naast je in bed ligt dan niet.... Dan nog is het uitermate teleurstellend dat een persoon van dergelijk niveau zulke overwegingen niet vooraf is gaan argumenteren bij de top.Het was tenslotte geen brand hé... :? |
Citaat:
|
Een scheet in een fles.
Het is ondertussen duidelijk dat er wangebruik wordt gemaakt van de voorrangsregels. De vraag is of er iemand slechter is van geworden. |
Citaat:
|
Citaat:
Dit betekent niet dat er per definitie moet geschoten worden op de burgervader. |
Citaat:
Was te denken dat het geen alleenstaand geval was daar in de Limburg. Die gemeentelijke baronieën hebben hun eigen zeden en wetten. Ik heb gelezen dat het in Oostende niet anders gegaan is met de vaccinatie. Maar hier is het beerputje nog niet helemaal open gelegd en zo zullen er nog wel zijn.. Je hoort ook opvallend weinig burgemeesters met reacties op het voorval in de LImburg. |
Citaat:
Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210513_93226130 Citaat:
|
Zo zot als een deur, als Joden die een Jodenbadges depot als eerste willen plunderen.
Ik vraag me af of dit geen opgezet spel in de nazi corona propaganda strategie is, een beetje zoals berichten over een bankrun die bankrun groter maken. |
Citaat:
|
Het is de vraag die ik me vorige week reeds stelde, who's next ?
Want op welke basis zijn die lijsten opgesteld, dit wist het kleinste kind toch dat dit hopeloos fout ging gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Woon-zorgcentra eerst, daarna zorgpersoneel: dit is de Belgische vaccinatiestrategie
Of het woord strategie op zijn plaats is, daar zal verschil van mening over zijn denk ik. 8O |
Helaas helaas,een burgervader is "verantwoordelijk" voor akties van "zijn" personeel of voor dingen die gebeuren met middelen door de stad uitgereikt.
Ondertussen echter mogen we nu rustig aannemen dat dergelijk "voorschuiven" in de vaccinatierij door "overheidspersoneel & friends" wel tamelijk algemeen zal blijken te zijn.Die mensen zijn allemaal BELANGRIJK hé? :oops: In het "grote vaccinatieverhaal" is het eigenlijk allemaal van geen belang. Het is de "voorkruiperij" en het "anarchisme" ,die voor mensen die al een jaar aan de leiband gehouden worden en dat allemaal mogen betalen ,wat pijn doet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be