Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   VB maakt in Antwerpen grootscheepse reclame voor Blokwatch! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=25906)

Bloxbuster 11 december 2004 11:32

VB maakt in Antwerpen grootscheepse reclame voor Blokwatch!

VB maakt in Antwerpen grootscheepse reclame voor Blokwatch!
En zo stelt het Vlaams Belang in Antwerpen zijn eerste goede daad.

Blokwatch Persbericht
10 december 2004

Vlaams Belang maakt op 250.000 ex. reclame voor Blokwatch

Momenteel verspreidt het Vlaams Belang in alle Antwerpse brievenbussen de nieuwste editie van haar op glanzend papier gedrukte maandblad Antwerps Nieuws. Het op ca. 250.000 exemplaren gedrukte decembernummer van dit magazine is het eerste dat verschijnt sedert de naamsverandering van Vlaams Blok naar Vlaams Belang.

En uiteraard wordt dan ook de nieuwe website bekendgemaakt: http://www.vlaamsbelangantwerpen.org, zo staat op de achterflap in grote letters te lezen.

Eén detail waren ze bij het Vlaams Belang echter vergeten: die domeinnaam ook nog effectief te registeren, zo stelde een alerte medewerker van Blokwatch op donderdag 9 december 2004 vast. Als een echte Tijl Uilenspiegel deed hij het dan maar zelf, aldus verhinderend dat die domeinnaam alsnog in verkeerde handen zou vallen.

En zo komt het dat het Vlaams Belang in heel Antwerpen dezer dagen promotie voert voor… Blokwatch. Neem een kijkje op http://www.vlaamsbelangantwerpen.org en u ziet meteen hoe dat kan.

:lol: :lol: :lol:

Vlaanderen Boven 11 december 2004 11:33

Hmm. Zwak van jullie vind ik dat.

snoodaard 11 december 2004 11:41

Zeer geslaagd,nu weet ik weer waarvoor het vb staat,met die uitspraken van De winter deze week had ik bijna mijn lidkaart terug gezonden.Verheug jullie maar in de overwinning van dit achterhoedegevecht,ik zal wel eens lachen na de volgende verkiezing.

Patrice 11 december 2004 11:42

Maar aangezien de juristen van het Vlaams Belang zeker niet dom zijn, kennen ze zonder twijfel de wet op het wederrechtelijk registreren van domeinnamen.

Volgende keer beter... :lol:

The Paulus Experience 11 december 2004 11:48

da's wel heel dom om een link op te geven die niet eens geregistreerd was.

Jonas Elossov 11 december 2004 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrice
Maar aangezien de juristen van het Vlaams Belang zeker niet dom zijn, kennen ze zonder twijfel de wet op het wederrechtelijk registreren van domeinnamen.

Volgende keer beter... :lol:

Als ze gewoon contact opnemen met de vzw Vlaams Belang, van de FGTB'ers in Luik, en onder hun toestemming die naam mogen gebruiken, heeft het VB daar geen bal op te zeggen!!!;-)

Yossarian 11 december 2004 13:41

Dat was inderdaad echt wel gieren bij de koffie, vanmorgen.

Yossarian 11 december 2004 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Als ze gewoon contact opnemen met de vzw Vlaams Belang, van de FGTB'ers in Luik, en onder hun toestemming die naam mogen gebruiken, heeft het VB daar geen bal op te zeggen!!!;-)

:lol:

Seba 11 december 2004 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bloxbuster
En zo komt het dat het Vlaams Belang in heel Antwerpen dezer dagen promotie voert voor… Blokwatch.

mooie wederdienst van het VB voor Blokwatch gezien de jarenlange gratis reclame die Blokwatch voor het VB heeft gevoerd...

fernand 11 december 2004 13:52

IK bedank blocwath voor de mooie leeuwen welke ik nu heb kunnen opslaan. Die had ik nog niet in mijn verzameling.

Yossarian 11 december 2004 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fernand
IK bedank blocwath voor de mooie leeuwen welke ik nu heb kunnen opslaan. Die had ik nog niet in mijn verzameling.

beikes, leeuwen. Volksvreemde luizige beesten.

Tzuvar Raemborr 11 december 2004 14:02

Ach, hoe zwak weeral. Niet dat we iets anders gewoon zijn van de blokbashertjes.

mad_drone 11 december 2004 15:01

Tis toch leuk zenne

Jonas Elossov 11 december 2004 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mad_drone
Tis toch leuk zenne

Inderdaad, de grappig is wel dat er geen enkelen meer gereageerd heeft achter dat ik vermeld heb dat het VB, dat domein niet zomaar kan terugnemen...:twisted:

Fantastische zet van die FGTB'ers om die naam te laten registreren... Het VB heeft nu geen enkele poot om op te staan als haar naam ergens anders voor gebruikt wordt...

Sam 11 december 2004 15:35

Citaat:

Inderdaad, de grappig is wel dat er geen enkelen meer gereageerd heeft achter dat ik vermeld heb dat het VB, dat domein niet zomaar kan terugnemen...:twisted:

Fantastische zet van die FGTB'ers om die naam te laten registreren... Het VB heeft nu geen enkele poot om op te staan als haar naam ergens anders voor gebruikt wordt...

Kleinzielig, maar je hebt een punt.

Nuja denken jullie er iets mee te bereiken? Net zoals die snul van Groen! die vlaamsbelang.be registreerde, komt kinderachtig over, vindt jezelf niet?

Jonas Elossov 11 december 2004 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sam
Kleinzielig, maar je hebt een punt.

Nuja denken jullie er iets mee te bereiken? Net zoals die snul van Groen! die vlaamsbelang.be registreerde, komt kinderachtig over, vindt jezelf niet?

Ik denk van niet... Als je een fascistische organisatie wilt bestrijden, dan moet je dat op alle fronten doen, zij gebruiken zelf ook alles om zichzelf te verkopen en anderen zwart te maken...

Het is eens goed, dat burgers die naar die sites gaan ook eens objctieve info over het VB krijgen...

abramis brama 11 december 2004 15:41

Bwah, best wel grappig eigenlijk.

Bijkomend voordeel is dat het de Blokbasherkes weer eens heel even het gevoel geeft dat ze aan het winnen zijn. Bij de volgende verkiezingen zal de uitslag hen dan dubbel zo hard vol in het gezicht treffen. En d�*t zijn zo van die momenten waarvoor een mens het moet over hebben om hen ook eens een puntje te laten scoren, niet ? :mrgreen:

solidarnosc 11 december 2004 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama
Bwah, best wel grappig eigenlijk.

Bijkomend voordeel is dat het de Blokbasherkes weer eens heel even het gevoel geeft dat ze aan het winnen zijn. Bij de volgende verkiezingen zal de uitslag hen dan dubbel zo hard vol in het gezicht treffen. En d�*t zijn zo van die momenten waarvoor een mens het moet over hebben om hen ook eens een puntje te laten scoren, niet ? :mrgreen:

Nu ga je nog beweren dat het Belang doelbewust vergeten is om die site te registreren. Nu het kon nog erger geweest zijn dan Blokwatch. Het aantal mensen dat ie zalovertuigen om niet op het Belang te stemmen zal quasi nihil zijn. Preken voor de eigen Kerk is immers niet zo moeilijk. ;)

Patrice 11 december 2004 15:46

Citaat:

De rechtspraak oordeelt daarover dat het er niet om gaat wie de naam geregistreerd heeft, maar om wie ze eerst officieel gebruikte. Dat was het Vlaams Blok, dat reeds jaren het domein vlaamsbelang.org geregistreerd heeft voor het nieuwsbladje Vlaams Belang, dat ook reeds jaren wordt uitgegeven.

abramis brama 11 december 2004 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Nu ga je nog beweren dat het Belang doelbewust vergeten is om die site te registreren.

Nee, tuurlijk niet. Maar zoals je zelf ook zegt : dit is vooral een grappig fait divers. Niet zozeer iets wat écht invloed zal hebben.

Juist dat is hetgeen ik zo leuk vind nu : sommige Blokbasherkes beschouwen dit blijkbaar als een hele prestatie. Je zou haast gaan denken dat het VB door dit voorval een drietal stemmen zou gaan verliezen in 2006 in plaats van er nóg een paar honderdduizend bij te winnen. :?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be