![]() |
Politiekorps luistert advocaten af
Citaat:
|
Citaat:
Ze hebben meer rechten dan hun slachtoffers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat tweede gebeurt m.i. al te vaak; en ligt dan ook aan de basis van wat is gebeurd. Dus ja ... ergens kan ik het wel begrijpen. |
Citaat:
De taak van een advocaat is zijn cliënt verdedingen en alle wettelijke middelen te gebruiken om de straf zo laag mogelijk te houden. Een advocaat die een massamoordenaar zijn vrijheid niet kan doen behouden, is een slechte advocaat. Een advocaat burgelijke partij, heeft dan weer de taak om te zorgen dat de straf en de vergoedingen zo hoog mogelijk ligt. Wat jij omschrijft is de taak van het OM en de rechtbank. |
Citaat:
Zware straffen zijn hier op hun plaats. |
Citaat:
Werd trouwens enkele jaren terug unaniem bevestigd door zes bekende advocaten in het TV-programma "Strafpleiters". |
Citaat:
|
Citaat:
Maar men kan niets 100% idioot proef maken en advocaten zullen steeds een weg zoeken om hun cliënt de beste verdediging en bescherming te geven. En in Europa mogen we nog niet klagen. In de VS kan een crimineel zelfs openlijke toegeven dat hij een misdaad heeft begaan, als niet de juiste procedure is gevolg, is die bekentenis niet bruikbaar in een proces en zijn alle bewijzen die gevonden worden naar aanleiding van die bekentenis ook onrechtmatige bewijzen en dus niet bruikbaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij luisteren ze iedereen af.
Ze willen alles van iedereen weten. Met een beleid van irrationele coronafoben etc is dat wel een zeer zorgwekkende ontwikkeling. Panische doodsangsten. |
Citaat:
Niettemin wil ik er op wijzen, dat wanneer de politie bij een 'routinecontrole' een hoop drugs vindt in een wagen, ik ogenblikkelijk aan illegaal tappen denk. |
Citaat:
Een hoogst originele stelling ! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben zo eens tegengehouden en iets daarna echo's en kraken op de lijn. Tviel totaal niet op :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be