![]() |
Soa
!!! Waarschuwing van de moderatie!!! Dit bericht en de rest van de discussie bevat content die door sommigen als aanstootgevend kan beschouwd worden (seksisme) Om de vrijheid van mening op dit forum zoveel mogelijk intact te laten, verwijderen we dit bericht niet. De moderatie Beste mensen, Ik wil een map bundelen met alle soa die tot voorzichtigheid dwingt. Dat laat ik hier dan slingeren om zondige lusten te beteugelen. ![]() Gonorroe of een druiper kan in de keel komen door orale seks. Gebruik een condoom of liklapje bij het rimmen, beffen en pijpen. Maar die beschermen niet zo goed tegen herpes. Condoom beschermt maar 30% tegen herpes volgens mijn dokter google. ![]() Ook bij syfilis is het niet altijd veilig. ![]() Ook niet bij genitale wratten. ![]() |
Mooie collectie.
|
Zo net voor de lunch....
|
Eikes
|
Citaat:
|
Inderdaad beste mensen. De ernst van de zonde te beteugelen is een kwestie van leven of dood.
Doe het niet ! |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens moest ik poortwachter van den hemel zijn, ik liet af en toe een smeerlapke passeren voor ambiance en plezier te zorgen in de rijstpap met gouden lepeltjes tent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat moet een sadistische smeerlap (geweest) zijn. |
Citaat:
ik ga er mee akkoord dat hij zekere sadistische neigingen moet hebben, maar een grapjas was het ook wel. De mogelijkheid scheppen maar het gelijk verbieden. En het is als gelovige toch uw schuld want zijn wegen zijn ondoorgrondelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laten we het ons op soafobie houden, kwestie van gelijkvormig te blijven met de andere fobien. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be