![]() |
familiekiekjes
Kijk eens hoe blij ze waren.....
![]() Zaventem~ De eerste momenten van bimbammetje op Belgische bodem. ![]() Zo blij........ ![]() #I am literally crying re-seeing this. It's all so sad youcannotimagine. #Ik heb zoveel spijt dat ikze achteraf zo teleurgesteld heb want ze hielden echt van mij. Zeker papounet, mijn papa! |
![]() In het Citadelpark, Gent. ![]() ![]() (ps dat kruisje hing er ter versiering, ze waren totaal niet christelijk xD) |
Citaat:
|
Mja....... later misschien, jullie mogen ze zien hoor........
|
![]() Met de meme (overgrootmoeder).... ![]() In bad :-):-) ![]() Precies een jongetje xD ![]() ![]() Met mijn doudou/het pandabeertje~ ![]() Kerstmis, Congo Brazzaville. |
![]() Op het terras...... ![]() Met speelkameraadje~ ![]() Birthday.... ![]() Sinterklaas :-):-) ![]() In de heuvels Kigali, Rwanda. |
Cute hoor :)
Het leven kan soms scheef groeien, maar de ouderlijke liefde is onvoorwaardelijk en primeert altijd. Worry and fear not. |
Ja toen was ik nu ik erbij stilsta best een schattig kindje......
Niet zoals nu uglee met een dikke kop. |
Alhoewel... het zag er toen toch al tamelijk bol uit, lol
![]() |
![]() In Mechelen bij opa..... (hij zat aldoor maar in die zetel... voor de TV..... LOL) |
Citaat:
Life sucks so we blow |
Mja..................
|
Citaat:
We vloeken vaak op ons verleden maar later beseffen we dat het de beste tijd van ons leven was. |
Ja.................
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Schattig meisje.
|
Ja :-):-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be