![]() |
Ek 2020.
Jaja 2020!
Selektie is bekend. Ik zou toch een extra verdediger meegenomen hebben. Edit: waarom wordt EK altijd Ek in de titel? |
Citaat:
|
Ik hoor Martinez nog altijd zeggen dat enkel fitte spelers en zij die vaste waarden zijn bij hun ploegen in aanmerking komen om deel uit te maken van de selectie...
En waar komt hij nu mee af.....:roll::roll: Precies de selectie van de nationale ploeg der invaliden en bijbehorende invallers die in hun eigen ploegen nog amper aan de bak mogen komen... |
Citaat:
|
Citaat:
Eden Hazard zou moeten thuisblijven ,die wordt in de eerste wedstrijd gegarandeerd tegen zijn zwakke enkel gestampt.... Meunier komt helemaal niet meer aan de bak ,idem dito voor Chadli ,zelfs Vertonghen geraakt niet meer van de bank... Batsman mag al een heel seizoen niet meer meedoen... Matz Sels is ook al reserve doelman geworden... Ja man....:roll::roll: |
Citaat:
2) Vertonghen is geen bankzitter 3) Batshuayi is de meest productieve spits van de nationale ploeg 4) Wat de derde keeper doet is van geen belang. Die komt niet in actie. |
Citaat:
Los daarvan, ik vrees dat de gouden generatie net iets te oud is geworden om Europees kampioen te kunnen worden. |
Citaat:
Alleen de diehards geloven daar nog in. |
Citaat:
Ik zou Orel Mangala de kans hebben gegeven zich te integreren in de groep. Edit: en evt De Ketelaere ipv Chadli. |
Citaat:
|
Citaat:
Met trossard lijkt er ook een linlsbuiten teveel. Heeft aan dat Martinez er rekening met houdt dat Eden Hazard niet voldoende fit zal zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Heeft hij momenteel ook niet meer bij Real Madrid. |
Pfffftt..............wat een potstampers tegen Griekenland
zelfs Mulder geeft mij gelijk |
Citaat:
Doku is toch een fantastische dribbelaar, spijtig dat die laatste voorzet er niet uitkomt. |
Citaat:
|
Citaat:
Verdiend gelijk spel voor de Grieken die eigenlijk nog de beste kansen kregen tegen een alweer zeer zwakke verdediging. Dat is ook dé reden dat ze volgens mij geen Europees kampioen worden. |
Citaat:
|
Zoals het er nu uitziet krijgen we Portugal of Duitsland in de 8e finale, Italië in de kwart en Frankrijk in de halve finale.
Wie heeft dat speelschema opgesteld? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be