![]() |
Aan alle franstaligen, leer Nederlands en vermijd een Corona-infectie!
1 Bijlage(n)
|
Als dat al iets met hun afkomst te maken zou kunnen hebben, dan zou ik zeggen dat het vooral komt omdat die mekaar vastpakken en aflebberen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tijd dat ze Nederlands leren in Antwerpen. |
Nu ja, Fransen feesten ook veel liever daar waar wij Vlamingen via het Nederlands indirect calvinistisch-beïnvloed zijn en ietwat ascetischer. Dat speelt wellicht ook een rol.
In zeker opzicht zijn Vlamingen zelfs ascetischer dan Hollanders, nu ja, behalve wat op kwaliteit van goederen en lekker eten aankomt. Mijn uitleg is misschien te simplistisch. |
Citaat:
|
Citaat:
En dan vliegt het kwijl overvloedig rond... Wat een chlijmerich choort menchen... 8O |
Citaat:
|
Citaat:
Goed gek. :twisted: |
Citaat:
Dat die invloed haar sporen heeft achtergelaten, dat weet ik niet zo. |
De feestvarkens van het Terkamerenbos zijn ook vooral Franstaligen.
|
Citaat:
Een detail waar u omheen praat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op een paar gelukkige initiatieven van burgemeesters na, zoals die Heeren, zijn er maar weinig mensen gevaccineerd die virussen doorgaven, het is dus niet verwonderlijk dat men daar weinig effect van ziet op besmettingen. Dat was in Israel ook zo: de curves van besmettingen bleven weken en weken ongevoelig voor de vaccinatie campagne ; het is pas als men wat jonger volk is gaan vaccineren en nog weken wachten, dat dat misschien zichtbaar werd. En in de grond heeft dat geen belang. Besmettingen zijn het probleem niet. Zwaar ziek worden wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be