![]() |
Elke keer vragen ze "hebt gij een probleem?"
:wink: |
Citaat:
|
"ep ikke iets aan van aa?" hoort g'ook nog-al-is.
"GRRRR...GRRRR...GRRR ... ROCHEL ..." dat doen ze nog-al-is! En nachtlawaai ... mensen toch ... Éérste les "vloms" : "razist" Niet allemaal zenne, alléén héél véél ... |
Hey, 't was maar een mopje!!
|
Citaat:
|
't mijn was maar om een beetje te stoken ...
|
Citaat:
:lol: De 'correcten' -ik begin dit meer en meer een vies woord te vinden- kunnen voor mijn part toch hun correctheid in hun reet steken. voil�*! :twisted: |
Citaat:
8O 8O 8O Alez er is nog iets te maken van jou! :D |
Citaat:
Vergeet het maar, 't is niet omda'k tegen dat politiek correct gezwans ben dat ik naar jouw kampf moet komen. Een grapje moet kunnen, alleen met belgenmoppen kan ik niet lachen :lol: :lol: :lol: |
Citaat:
|
Wel, 2 weken geleden in Borgerhout heb ik het ook te horen gekregen.
Man, die allochtonen daar hebben volgens mij allemaal last van constipatie, want lachen kunnen ze niet ! :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote="Paulus de Boskabouter :Vergeet het maar, 't is niet omda'k tegen dat politiek correct gezwans ben dat ik naar jouw kampf moet komen.
Politieke partij geen kampf! Een grapje moet kunnen, alleen met belgenmoppen kan ik niet lachen :lol: :lol: :lol:[/quote] Ik juist wel! |
Citaat:
|
:x Jazeker, als ze alleen zijn.
|
Citaat:
|
:lol:
|
Onlangs heeft een belangrijke fabrikant van doucheproducten een grote enquete gedaan bij mannen.
Verrassende conclusie. 80% van de Marrokaanse mannen heeft wel eens sex gehad onder de douche. De andere 20% heeft nog geen celstraf gehad. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be